Prima Pagina iPhone 6S Apple si dezorganizarea privind problemele iPhone 6S

Apple si dezorganizarea privind problemele iPhone 6S

11

Acum mai bine de o saptamana compania Apple a initiat un program de inlocuire a bateriilor iPhone 6S deoarece acestea au fost fabricate cu un defect care genereaza inchiderea aleatorie a terminalelor. Apple sustine ca doar terminalele iPhone 6S fabricate in septembrie si octombrie 2015 sunt afectate, numarul clientilor cu probleme fiind, teoretic, mic.

In realitate, vorbim despre zeci de milioane de unitati vandute de catre compania Apple in aceasta perioada, iar numarul clientilor cu probleme este foarte mare. In aceasta idee, un angajat Apple din Marea Britanie, sustine ca in Apple Store-ul la care este angajat, zilnic se prezinta zeci de persoane cu terminale iPhone 6S care sufera din cauza acestor probleme.

Inlocuirea bateriei unui iPhone 6S dureaza intre 20 si 40 de minute, iar zilnic angajatii preiau mai multe terminale decat pot inlocui. Un tehnician Apple poate inlocui intre 15 si 30 de baterii ale iPhone 6S zilnic, iar in functie de numarul de tehnicieni din magazine, unii clienti pleaca acasa cu terminalele reparate, sau cu promisiunea ca asta se va intampla in ziua urmatoare, sau in alta zi.

Problema, conform angajatului Apple, este ca nu exista pic de organizare in ceea ce priveste rezolvarea problemelor clientilor celor din Cupertino. El spune ca Apple nu are un plan pe termen lung pentru a repara toate terminalele iPhone 6S care au probleme cu bateriile, iar asta ii supara pe cei care trebuie sa rezolve aceste probleme zilnic.

“There is no real plan on how to actually get these done. Most stores are short-staffed, and they book us too much for appointments, so Geniuses are taking two to three appointments at a time. But we have these [battery replacements] come in nonstop. Even though we have many people who have come in and we ordered a battery for them, the strategy is to use all incoming stock of these batteries for people walking in.”

Mai mult decat atat, Apple pune prioritate pe angajatii care intra zilnic in imagazine cu probleme si nu pe cei care asteapta de ceva vreme, acestia din urma asteptand mai mult decat restul. Practic, Apple nu creeaza o reala prioritate pentru linia de asteptare, ci rezolva pe loc problemele raportate, iar cei cu probleme vechi asteapta tot mai mult.

Declaratiile acestui angajat dezvaluie cam cat de mare este problema in cadrul companiei Apple si cat de multi oameni sunt afectati de defectul bateriilor iPhone 6S.

iphone-6s-baterii-probleme