Vodafone a anuntat rezultatele financiare pe T4 2016

Vodafone Romania, cel de-al treilea mare operator de telefonie mobila din tara noastar, a anuntat astazi rezultatele financiare pentru cel de-al patrulea trimestru fiscal din 2016. Conform operatorului, la 31 decembrie 2016 el avea 9.456.879 de clienti, cu 355.587 mai multi decat in aceeasi perioada a anului trecut, 8.763.478 dintre ei fiind ai serviciilor mobile.

Fiecare client al Vodafone a generat 6.2 euro pentru companie in T4 2016, veniturile operatorului ridicandu-se la 187.7 milioane de euro in aceasta perioada. Vorbim despre o crestere organica de 2.8% pentru incasarile Vodafone Romania in T4 2016 fata de T4 2015, consumul de date crescand cu 107% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Din toata baza de clienti ai celor de la Vodafone, 49% sunt abonati, iar 51% sunt utilizatori ai cartelelor mobile, deci raportul majoritar al celor cu cartele se pastreaza. Mai mult detalii privind evolutia financiara a celor de la Vodafone puteti gasi in comunicatul de presa de mai jos.

Vodafone România anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016

  • Un număr total de 9.456.879 de clienți ai serviciilor mobile, ai serviciilor de voce și Internet of Things, dintre care 8.763.478 de utilizatori ai serviciilor mobile, la 31 decembrie 2016
  • ARPU mobil a fost 6,2 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2016
  • Veniturile din servicii au atins 178,7 milioane de euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016
  • Pe bază organică, veniturile din servicii au crescut cu 2,8% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016, față de aceeași perioadă a anului trecut
  • Consumul de date mobile a crescut cu 107% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

București, 2 februarie 2017 – Vodafone România anunță indicatorii financiari principali pentru al treilea trimestru al anului fiscal 2016-2017, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.

Vodafone România a înregistrat un număr total de 9.456.879 de clienți (servicii mobile, servicii de voce și Internet of Things) la 31 decembrie 2016, în creștere cu 355.587 față de perioada similară a anului precedent. Din numărul total de clienți, 8.763.478 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil al Vodafone România a ajuns la 6,2 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2016.

Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 31 decembrie 2016 au atins 178,7 milioane de euro, în creștere cu 2,8% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

La 31 decembrie 2016, abonații serviciilor Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor pre-plătite a scăzut cu 0,1 puncte procentuale față de trimestrul anterior.

Consumul de date mobile în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016 a crescut cu 107%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Acest lucru a fost susținut și de rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori, care a crescut cu 3,9 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Ravinder Takkar, Președinte și CEO Vodafone România, a declarat: „În ultimele trei luni ale anului 2016, am avut o serie de realizări cheie care se traduc în servicii de cea mai bună calitate pentru clienții noștri tot mai numeroși. Supernet 4G+ s-a dovedit încă o dată cea mai de încredere rețea din țară, obținând două recunoașteri importante: Cea mai performantă rețea mobilă din România, certificată de auditorul independent P3 communications pentru serviciile de date și de voce, pentru al treilea an consecutiv, și Cea mai rapidă rețea mobilă din România, conform rezultatelor testelor efectuate cu aplicația Speedtest furnizată de Ookla, cel mai popular test din lume pentru verificarea vitezei de internet. În ceea ce privește serviciile, am continuat să inovăm și ne-am concentrat pe modul în care clienții noștri se pot bucura mai mult de superioritatea rețelei noastre, oferindu-le conținut exclusiv și de calitate prin serviciul de streaming video și audio 4GTV+ și lansând o nouă premieră pe piață, acces nelimitat la social media”.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone are divizii în 26 de țări, 49 de rețele partenere în întreaga lume și operațiuni de broadband fix în 17 țări. La 31 decembrie 2016, Vodafone avea 470 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 14,3 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com.

Notă: Vodafone România raportează rezultatele financiare în funcție de anul fiscal britanic, care începe la 1 aprilie și se încheie la 31 martie. Rezultatele raportate astăzi corespund celui de-al treilea trimestru al anului financiar în curs, 2016-2017.