Prima Pagina Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8 cu vanzari record si marketing-ul in 2016

Samsung Galaxy S8 cu vanzari record si marketing-ul in 2016

Samsung Galaxy S8 va avea vanzari record dupa lansarea oficiala pe pietele globale, iar de aceasta parere sunt foarte multi analisti care urmaresc industir mobila. Conform acestora, Samsung Galaxy S8 va ajuta compania Samsung sa genereze incasari si profit record in cel de-al doilea trimestru fiscal al anului 2017, in ciuda aparitiei tarzii pe piata.

Precedentul record al Samsung in ceea ce priveste profitul dateaza din 2013 cand a raportat 9.2 miliarde de dolari, insa Samsung Galaxy S8 ar putea ajuta compania sa treaca de 10 miliarde de dolari. Analistii cred ca Samsung Galaxy S8 va creste profitul Samsung la 11 miliarde de dolari anul acesta, insa este foarte greu de spus daca suma finala va fi intr-adevar chiar atat de mare.

Pana atunci, maine urmeaza sa fie anuntate rezultatele financiare prealabile pentru T1 2017, un trimestru fiscal in care Samsung Galaxy S8 a fost absent. Daca Samsung Galaxy S8 ar fi fost lansat macar in martie, atunci Samsung ar fi avut cu siguranta cu ce se lauda in fata analistilor, dar divizia sa OLED ar putea compensa lipsa incasarilor din segmentul smartphone.

Samsung Galaxy S8 cu vanzari record si marketing-ul in 2016

De la profitul ce l-ar putea aduce Samsung Galaxy S8 trecem acum la banii investiti in 2016 in promovare de catre Samsung, suma ajungand la 10.2 miliarde de dolari. Compania a investit de peste 6 ori mai multi bani decat rivala sa sud-coreeana LG, insa a facut-o pentru a genera incasari si profit de zeci de miliarde de dolari.

Conform analistilor, majoritatea banilor cheltuiti de catre compania Samsung au avut drept scop promovarea terminalelor Samsung Galaxy S7 si Samsung Galaxy Note 7. Al doilea s-a dovedit a fi un esec major, asa ca Samsung a “aruncat” resurse si mai mari in promovarea Samsung Galaxy S7 pentru a-si tine vanzarile la un nivel ridicat.

Suma totala investita de catre Samsung in promovarea propriilor produse este foarte mare, in comparatie cu mai toti producatorii. Cei de la Apple investesc anual cateva sute de milioane de dolari in promovarea produselor, insa in 2016 suma ar putea trece de 1 miliard, desi nimeni nu poate spune deocamdata daca aceasta estimare este una valida, sau nu.

samsung galaxy s8 vanzari marketing 2016