Prima Pagina Facebook Facebook este Atacata chiar de catre Google

Facebook este Atacata chiar de catre Google

emag revolutia preturilor mobil

Facebook pare sa fie atacata chiar de catre compania Google, care a inceput sa invete cum sa isi promoveze mai eficient serviciile online globale.

Facebook este una dintre cele mai mari companii de pe planeta, cu o retea de socializare care aduna lunar 2 miliarde de persoane, aceasta fiind cea mai mare platforma de socializare din lume. Facebook a reusit sa atinga un numar atat de mare de utilizatori multumita faptului ca a “imprumutat” unele dintre functiile serviciilor sale de la companii concurente, Snapchat fiind compania de la care a luat cele mai multe noutati.

Facebook a preluat toate aceste functii fara vreo retinere de la Snapchat, insa acum cei de la Google fac exact acelasi lucru, fara sa aiba vreo retinere din vreun punct de vedere. Uitandu-se la ceea ce face Facebook, compania Google a facut saptamana trecuta o serie de schimbari majore pentru aplicatia Google Search, care seamana cu ceea ce a facut compania Facebook pentru News Feed in repetate randuri.

Facebook are un News Feed foarte complex, iar cei de la Google l-au analizat in detaliu si au decis sa faca unele schimbari care sa faca cele doua servicii sa semene mai mult. Acest lucru este desigur foarte bun, pentru ca utilizatorii Facebook si Google vor avea interfete similare pentru ambele servicii, din care descopera stirile zilnice, fiecare promovand diverse tipuri de informatii pentru cei care sunt interesati.

Facebook este atacata chiar de catre Google

Facebook a implementat acum ceva timp si o functie care le permite utilizatorilor sa se marcheze ca fiind in siguranta in cazul in care un dezastru natural, atac terorist, etc, se intampla in zona in care se afla. Google a implementat ceva similar in aplicatia Google Maps, acolo fiind afisate informatii similare despre evenimente din diverse zone, doar ca spre deosebire de Facebook, utilizatorii nu pot sa le spuna prietenilor ca sunt in siguranta.

Facebook a inceput anul trecut sa se foloseasca de notificari push pe desktop pentru a promova aplicatiile Instagram si Messenger, iar Google face acelasi lucru acum. Cei de la Google promoveaza aplicatiile mobile proprii prin serviciile accesate de pe desktop, deci vorbim despre o strategie similara cu cea pe care a intreprins-o compania Facebook, rezultatele urmand a fi cel mai probabil aceleasi.

Facebook si Google concureaza de ani de zile in diverse domenii, iar pana acum primii au reusit sa-i intreaca pe cei din urma cu foarte multe servicii online. Facebook vede totusi acum ce inseamna ca un competitor sa inceapa sa faca tot ceea ce faci tu si sa-ti preia ideile, dar desigur ca asta nu-i va opri pe cei din Menlo Park as mai preia functii majore de la alte servicii concurente pentru a avea succes.

facebook atacata google

emag revolutia preturilor articole