Prima Pagina iPhone iPhone SE si iPhone 7 se Ieftinesc, iPad Pro se Scumpeste

iPhone SE si iPhone 7 se Ieftinesc, iPad Pro se Scumpeste

iPhone SE, iPhone 6S si iPhone 7 s-au ieftinit dupa prezentarea iPhone X si iPhone 8, in timp ce iPad Pro sunt mai scumpe pentru unele modele ale Apple.

iPhone SE, iPhone 6S iPhone 7 si iPad Pro au avut parte de o serie de schimbari de preturi noaptea, trecuta, dupa prezentarea iPhone X si iPhone 8, compania Apple incercand sa faca loc noilor telefoane intr-o oferta destul de complexa pentru telefoanele sale mobile.

iPhone SE este acum vandut de catre compania Apple la preturi care incep de la 350 de dolari, sau euro, telefoanele fiind practic cu 50 de dolari mai ieftine fata de primavara acestui an, cand spatiul de stocare a fost crescut fara ca pretul sa fie modificat in vreun fel de Apple.

iPhone 6S si iPhone 6S Plus au deasemenea parte de o ieftinire, compania Apple vanzand acum telefoanele la preturi care incep de la 450 si respectiv 550 de dolari, acestea fiind cu 100 de dolari mai ieftine decat pana in ziua conferintei de ieri.

iPhone 7 si iPhone 7 Plus sunt deasemenea mai ieftine incepand de ieri, cu preturi care incep de la 550 si respectiv 650 de dolari, in cazul lor preturile scazand deasemenea cu 100 de dolari pentru a face loc noilor iPhone 8 si iPhone 8 Plus, care sunt totusi cu 150 de dolari mai scumpe.

Din pacate versiunea rosie a iPhone 7 si iPhone 7 Plus a disparut complet din oferta companiei Apple, insa acest lucru era de asteptat, seria fiind anuntata de la bun inceput ca una cu disponibilitate temporara.

In final, toate tabletele iPad Pro cu 256 GB si 512 GB spatiu de stocare sunt cu 50 de dolari, sau euro, mai scumpe incepand de astazi, aceasta fiind o schimbare complet neasteptata de la Apple.

iPhone SE iPhone 7 Ieftinesc iPad Pro Scumpeste

  • Cosmin

    Deci in momentul de fata Apple vinde 8 modele de Iphone.
    Abia astept savina si sa zica cate milioane au vandut ei si sa dea impresia ca acel numar reprezinta doar ultimul model.

  • Srb Srb

    deci Apple, merge pe o noua strategie acuma, CUMPARA CAND APARE, ca dupa cateva luni, fata de produsele Samsung ce se devalorizeaza, ALE NOASTRE CRESC IN PRET
    aka ipad pro

  • Viorel Predatorul

    Oh, da! Așa se va înțelege…

  • Srb Srb

    Am verificat, si are acelasi pret, 650$ deci nu s-a schimbat

  • Viorel Predatorul

    Ești varză ! Prețul se stabilește în funcție de cerere și ofertă. Dacă Apple a mărit prețul Ipad, are două motive:
    1. Cererea este mai mare și își pot permite să vândă puțin mai scump, sau
    2. Măresc prețul tocmai pentru a da impresia că cererea este mai mare. iPad este un produs de umplutură pentru Apple, așa încât dacă cere mai mult pe iPad, nu prea o afectează scăderea volumelor vânzărilor.

  • Srb Srb

    varza pai sa vedem….iphone 1 a avut cerere f mare si iphone 3G s-a ieftinit,sau altfel spus, iphone 2g nu s-a scumpit in anul respectiv….Apple niciodata nu a mai facut asa ceva…si nicio alta companie…
    serios, esti redus mintal?

  • Viorel Predatorul

    Strategia de prețuri a urmat întotdeauna raportul cerere-ofertă.
    iPhone 1 era scump de produs, iar la iPhone 3G, costul producției s-a redus, așa încât Apple tot a obținut profit mai mare pe 3G decât pe 1.

    Tu ești complet habarnist în chestiuni elementare… Și culmea, tu strigi la altul “Prostul!”, așa cum hoțul strigă la altul “Hoțul!”

  • Srb Srb

    Clar ca 80% din acea cifra sunt cele 3 modele noi

  • Srb Srb

    Ba serios esti incult? Cand a aparut e class nou am dat x bani,acuma are pretul la fel sau chiar mai mic la anumite optiuni. Mai da-mi un exemplu in care un produs s-a scumpit dupa 4-5 luni dupa ce a fost lansat!!
    Te faci de raas grav. Eu zic sa stergi mesajele
    PS vorbim se produse digitale ,nu de ceasuri sau case imobiliare

  • Cosmin

    Încă e suparat ca nici anul ăsta nu a primit tot ce astepta de la Apple 😂
    Poate la anul 😂

  • Marius

    corect

  • Srb Srb

    Cum sa nu. Ba chiar mai mult

  • Este prima dată când o companie face așa. Toți scad prețul după un anumit timp, nu îl cresc.

  • Srb Srb

    Corect

  • Teodor

    E clară treabă. Mai ai habar, da’ numai la nivel teoretic, nu și practic. Prețul ese determinat în funcție de cerere și oferta numai in condițiile unei piețe a cărei concurență este perfect, ceea ce n-ai să întâlnești in practică, pentru că sunt o grămadă de alte variabile, de exemplu, nu putem aduce în discuție atomicitatea atunci când ne aflăm in prezența unei piețe de monopol. În momentul de față, prețurile sunt stabilite doar de 2 companii, cele mai mare: Samsung și Apple, cumpărătorii, deși, teoretic, ar avea de unde să aleagă, pentru că sunt atât de multe branduri de telefoane mobile, aleg ori Samsung, ori Apple. Dacă Apple face ceva, o face pentru că știe că-i este recunoscuță “supremația”. In condițiile astea, Apple stabilește prețul, cumpărătorii nu au calitatea de decidenți. Dovadă că oricât de mare ar fi prețul produselor Apple, tot se cumpără “ca pâinea caldă. Nu mai zic că vorbim de cu totul altă categorie de bunuri economice. După raționamentul tău, ar trebui să băgăm apa, indispensabilă oricărui om, în aceeași oală cu iPhone-urile, care sunt bunuri de lux, alături de alte asemenea lucruri scumpe, nu neaparat numai iPhone-uri, a căror utilitate economică nu este indispensabilă. Știu că n-are rost să fac teoria chibritului pe aici, dar ca să spui că prețul celor de la Apple este format in funcție de cerere, e cam prea deplasat. Să vezi cum o să se vândă iPhone X, și cum o să se vândă iPhone 6s. După câte spui tu, cererea ar trebui să fie mai mare la iPhoene X, chiar dublă, din moment ce are prețul dublu, fată de iPhone 6s. Bineînțeles sunt și alți factori: unu-i produs nou, altu-i vechi etc.

  • Visan Teodor

    Pai Apple mai vinde iphone 6s?wtf?

  • mircea

    Este posibil ca numar acestora sa cresca datorita scandalului cu Coreea de Nord. Trump se impaca cu apple daca le ofera 1,5 mil bucati pt a le parasuta in coreea.(asta va fi adevarata bomba nucleara).

  • Viorel Predatorul

    Ai încercat tu să copiezi ideile despre preț și cum se formează, dar pentru un economist, limbajul tău și capacitatea de analiză redusă pe care o ai arată cu vârf și îndesat că ești pe lângă.
    Lasă-mă să te lămuresc în câteva aspecte, și astfel îți dublezi volumul de cunoștințe:

    1. Nu există piață cu concurență perfectă (care presupune o infinitate de vânzători, o infinitate de cumpărători, nu există bariere de intrare pe piață, bunurile și serviciile sunt perfect substituibile).
    Singurul tip de piață care se apropie de concurența perfectă este “piața cu concurență monopolistică”: un număr mare de vânzători, un număr mare de cumpărători, astfel încât ei nu pot determina prețul.
    Este cazul producătorilor de smartphone-uri.

    2. “cererea ar trebui să fie mai mare la iPhoene X, chiar dublă, din moment ce are prețul dublu,”
    FALS!! Este tocmai invers: la creșterea prețului, oferta crește + cererea scade.
    Mai mult, dublarea prețului nu înseamnă neapărat înjumătățirea cererii, pentru că aici intră în discuție și noțiunea de” elasticitatea cererii în funcție de preț”
    Ex: dacă la dublarea prețului oferta scade cu 50%, “coeficientul de elasticitate” al cererii în funcție de preț este 1.0x.
    Dacă la dublarea prețului, cererea scade cu 10% doar, atunci coeficientul este de 0.2x

    3. Apple stabilește ce preț vrea, dar piața absoarbe oferta Apple tot în funcție de ceea ce oferă concurența.

    Comentariul tău este exact comentariul diletantului, care e total pe lângă, dar vrea să impresioneze :))

  • Teodor

    Citește din nou comentariul meu, după primul tău comentariu, iar după pe acesta. Vei vedea că te contrazici singur și că îmi dai dreptate.