Telekom anunta Fuziunea Operatiunilor sale mobile

Telekom Romania a anuntat in cursul acestei zile fuziunea operatiunilor sale mobile in Romania, operatorul adunand sub aceeasi umbrela companiile detinute.

0

Telekom a anuntat in cursul zilei de ieri fuziunea tuturor operatiunilor sale mobile sub o singura entitate, schimbarea fiind anuntata inca de acum cateva saptamani din diverse surse. Incepand de la 1 decembrie, Telekom Romania Mobile Communications SA reuseste companiile Germanos Telecom Romania SA, Sunlight Romania Filiala Bucuresti SRL si Telemobil SA.

eMAG Black Friday 2018eMAG BLACK FRIDAY 2019, incepe in aceasta pagina pe 15 noiembrie.
fashion days black friday 2019 logoFashion Days BLACK FRIDAY 2019 incepe aceasta pagina in cateva ore.
Telekom logo Black Friday 2019Reduceri la telefoane in aceasta pagina si dupa 15 noiembrie.
Black Friday 2019 evoMAG.roZeci de mii de produse cu reduceri in aceasta pagina si in weekend.
logo pcgaragePC Garage BLACK FRIDAY 2019, mai este activ aceasta pagina in ultima zi.

Telekom este acum compania sub care au fost reunite toate cele trei societati pentru a simplifica operatiunile grupului, toti angajatii devenind acum parte ai operatorului. Schimbarea facuta de catre Telekom nu afecteaza serviciile oferite clientilor si nici brand-urile celorlalte entitati, o schimbare fizica in magazine nefiind anuntata.

Telekom a preluat Cosmote in 2014, insa pana acum nu s-a grabit sa absoarba brand-ul Germanos in cel propriu si nu a anuntat acum ca va face schimbari pentru magazinele fizice ale lantului. Avand in vedere absorbtia companiilor mentionate anterior, e totusi foarte probabil ca aceasta schimbare de imagine sa aiba loc in viitorul apropiat.

“Fuziunea operaţiunilor noastre mobile este un pas important în cadrul programului de transformare iniţiat în acest an, în linie cu strategia noastră de a ne consolida poziţia pe piaţa locală de telecomunicaţii. Fuziunea va conduce la o structură organizaţională mai agilă şi mai eficientă, precum şi la o utilizare mai eficientă a resurselor, care să sprijine execuţia noii noastre strategii comerciale şi consolidarea brandului Telekom pe piaţă. Totodată, prin această fuziune ne propunem să oferim clienţilor noştri o experienţă unică a brandului Telekom – simplu, personal şi digital, prin toate punctele de contact şi de prezenţă.”

Telekom fuziune operatiuni