Facebook: Noua Functie pe iPhone si Android

Facebook are anuntata o noua functie pentru iPhone si Android de catre compania americana, ea fiind pregatita pentru utilizatorii din lumea intreaga in aplicatie.

facebook sectiune breaking news

Facebook a anuntat in cursul acestei zile lansarea unei noi sectiuni speciale in cadrul aplicatiei pentru iPhone si Android, ea fiind dedicata in principal celor care sunt interesati sa afle stiri de ultima ora. Vorbim despre o sectiune cu breaking news in format video, compania Facebook creand-o pentru a promova clipurile video ale marilor publicatii care prezinta cele mai importante stiri in format video pentru utilizatorii care doresc asta.

Facebook a creat aceasta sectiune speciala in cea Watch, lansata in cursul anului trecut pentru a ajuta utilizatorii din lumea intreaga sa vada filme si seriale direct in cadrul retelei de socializare. Vorbim despre o sectiune a Facebook si a aplicatiei pentru iPhone, sau iPad, care deocamdata este disponibila pentru un numar extrem de limitat de utilizatori, insa compania americana vrea sa o extinda la nivel global cat se poate de repede.

Facebook Lanseaza o noua Sectiune Speciala in Aplicatie

Facebook nu a anuntat si ce publicatii vor avea clipuri video cu breaking news prezentate acolo, insa cel mai probabil vorbim despre parteneriate facute cu cele mai mari publicatii de pe planeta in momentul de fata. Desigur ca de aici Facebook va incasa si bani pentru afisarea de reclame pentru utilizatorii care vor urmari clipurile video, asa ca nu vorbim despre pierzatori in randul celor de la Facebook, ci doar despre un castig major pentru companie.

“People don’t come to Facebook for news, they come to Facebook for friends and family. I don’t think our focus on false news and integrity morphed into time well spent.”

Facebook are totusi o strategie foarte interesanta cu privire la platforma Watch, mai ales ca ea a fost creata cu un anumit scop, dar acum se pare ca acesta este extins pentru a genera mai multi bani pentru compania americana. Desigur ca nimeni nu stie cat de mult succes ar putea avea compania Facebook cu aceasta abordare, asa ca ramane de vazut cam cata lume va fi interesata de accesarea stirilor importante in acest mod si cand va fi extinsa functionalitatea.