Prima Pagina Apple Faima Apple este in Scadere in Lipsa Produselor Revolutionare

Faima Apple este in Scadere in Lipsa Produselor Revolutionare

13

apple faim scadere

Faima companiei Apple, sau cat de cunoscuta ramane in randul lumii din lumea intreaga, este intr-o scadere abrupta dupa ce americanii n-au mai lansat produse revolutionare in ultimii ani. Conform unui studiu realizat de catre o companie americana anul acesta, Apple a pierdut nu mai putin de 24 de pozitii in topul celor mai faimoase companii de pe planeta.

Daca in 2017 cei de la Apple s-au plasat pe pozitia a 5-a, in 2018 compania este regasita pe pozitia 29, o scadere foarte mare, care ar trebui sa-i puna pe americani pe ganduti. Cei de la Google trec printr-o situatie similara, cazand 20 de locuri in top, tot din cauza faptului ca n-au mai lansat produse revolutionare in ultimii ani, asa ca nu doar Apple sufera.

Apple a devenit faimoasa la nivel global multumita telefoanelor iPhone pe care le-a lansat, dar si functiilor revolutionare care au fost implementate in acestea de-a lungul anilor. Totusi, aceasta scadere este o dovada a faptului ca divizia de PR a celor de la Apple nu-si prea face treaba si nu promoveaza brand-ul companiei suficient de mult in lumea intreaga.

“He told Reuters in an interview that the likely reason Apple and Google fell was that they have not introduced as many attention-grabbing products as they did in past years, such as when Google rolled out free offerings like its Google Docs word processor or Google Maps and Apple’s then-CEO Steve Jobs introduced the iPod, iPhone and iPad.”

Studiul a fost realizat pe 25.000 de persoane si are la baza faima unei companii multumita produselor pe care le-a lansat si care au ramas in mintea consumatorilor. Cei de la Apple lanseaza anual produse noi, insa stim cu totii ca in ultimul deceniu nu a aparut nimic la fel de revolutionar ca iPhone, pe piata telefoanelor, nici macar de la alti producatori.