CarPlay si Android Auto: Importanta Crescuta pentru Cumparatorii de Masini Noi

CarPlay si Android Auto conteaza tot mai mult pentru cei care isi cumpara o masina noua, sistemele fiind foarte populare in randul soferilor in anul 2018.

CarPlay Android Auto Importanta Crescuta Masini Noi

CarPlay si Android Auto au o importanta tot mai mare in decizia de cumparare a unei masini, iar cumparatorii se uita cu multa atentie la tehnologia pe care o ofera masina pe care o vor folosi. Un nou studiu sustine ca 34% dintre cei care au CarPlay in masina folosesc software-ul Apple pentru toate functiile de infotainment pe care automobilul le poate oferi.

In cazul Android Auto, procentul scade la 27%, insa chiar si asa vorbim despre un numar foarte mare de soferi care folosesc aceste sisteme special create pentru interconectare cu masinile lor. 32% dintre cei care au CarPlay in masina folosesc Apple Maps pentru navigatie in locul sistemului standard al masinii, in cazul Android Auto procentul crescand la 33%, multumita Google Maps.

Desi nu exista o corelatie clara intre utilizare si CarPlay, sau Android Auto, studiul sustine ca oamenii ar alege aceste sisteme multumita fluiditatii interfetei si a experientei mai bune de utilizare. Mai mult decat atat, posibilitatea de a folosi mult mai usor Siri si Google Assistant joaca un rol foarte important pentru soferi, deci implementarea gratuita a sistemelor in masini ar trebui sa fie o prioritate pentru multi.

“These consumers are showing lofty levels of satisfaction and are highly likely to recommend these systems to others. The most impressive finding is how many respondents would now be somewhat or very unlikely to consider a future vehicle without CarPlay or Android Auto. Typically we find that infotainment is far down the list of vehicle purchase priorities, but it appears that mirroring solutions could be changing this.”

Desi Android Auto si CarPlay sunt foarte utile, nu toti producatorii le ofera, iar in cazul BMW trebuie platit un abonament lunar pentru folosirea software-ului celor de la Apple. Probabil ca in viitor inclusiv cei de la BMW vor intelege ca trebuie sa paseasca in era digitala si sa nu ceara in mod stupid bani pe software care ar trebui oferit gratuit, dar pana atunci alta solutie nu exista.