Apple REFUZA sa Inlocuiasca Bateriile unor Telefoane iPhone

Apple refuza sa inlocuiasca bateriile unor telefoane iPhone, impunand reguli stupide care le scot clientilor si mai multi bani din buzunare in mod injust.

Apple REFUZA Inlocuiasca Bateriile Telefoane iPhone

Apple profita de o clauza din termenii si conditiile sale pentru oferirea de reparatii pentru telefoanele iPhone si ii obliga pe clientii din intreaga lume sa plateasca reparatii suplimentare inainte de a putea inlocui bateria unui iPhone. Vorbim despre o clauza din regulamentul Apple care spune ca daca un telefon are un defect precum un ecran crapat, sau oricare altul important, atunci acela trebuie reparat cu prioritate inainte de a inlocui bateria.

Pentru ca tot mai multi oameni vor sa-si inlocuiasca bateriile iPhone din cauza performantelor reduse de catre iOS, compania Apple impune aceasta clauza pentru a stoarce mai multi bani de la cei care vor inlocuirea bateriilor. Unor clienti li s-a refuzat inlocuirea bateriilor iPhone din cauza unor aparente defecte interne, insa pentru altii, chiar si simple carcase usor indoite, care nu afecteaza functionalitatea telefonului, erau motive pentru a refuza inlocuirea bateriei fara a repara acel defect.

Apple REFUZA sa Inlocuiasca Bateriile unor Telefoane iPhone

Desi pentru defectele externe era logic sa se vorbeasca despre vreo posibila reparatie, fara a conditiona totusi inlocuirea bateriei de efectuarea sa, in alte cazuri Apple reclama defecte interne nedescoperite de client, care necesitau reparatii de sute de euro. Desi cei de la Apple reclamau regulile interne pentru repararea produselor drept motiv pentru refuzul de a inlocui bateria fara a repara defectele, acestea nu erau mentionate in documentele de garantie emise catre clienti

“Josh Landsburgh sent his phone off to have the battery replaced in February. Two days later, he received an email from Apple pointing out a small dent to the edge of the phone, and quoting a cost of over £200 before it would make good on its battery promise. David Bowler also contacted Watchdog. His phone was in perfect condition, but needed the battery replacing. This time, with no apparent damage outside, Apple told David there was damage inside the phone. The firm said the front microphone and speaker were faulty, quoting over £250 to resolve the issue.”

Cel putin o organizatie pentru protectia consumatorilor din Marea Britanie a inceput sa adune plangeri de la clienti, si e foarte posibil ca Apple sa fie reclamata la autoritati din cauza acestor clauze abuzive, mai ales daca ele nu sunt mentionate in documentele de garantie. Totusi, in contextul in care Apple a fost aspru criticata pentru reducerea performantelor iPhone, impunerea unei obligatii de a repara alte defecte cand clientii vor doar sa-si recupereze performantele, este o noua dovada de gandire ingusta si lacoma, potrivnica oricarui client.

5 COMENTARII

  1. E cu dublu inteles, pe o parte clientul are dreptate, vrea doar bateria schimbata indiferent de alte defecte, pe de alta Apple nu vrea sa schimbe doar bateria daca gaseste si alte defecte care pe viitor pot afecta telefonul, plus ca multe defecte de la lovituri nu se vad la exterior. Tine de principii de calitate.

  2. Exact, si clientul poate profita de treaba asta, are defecte ascunse, si daca ei cumva i schimba bateria, clientul merge inapoi cu pretextu, “a mers” tipic. De unde stiu asta? Detin un service gsm, zilnic cu asta ma confrunt.

  3. Calitate – sigur – doar că clientul este cel care trebuie să aleagă nivelul de calitate pe care îl dorește.

  4. Atitudine de toată jena. Apple este o companiei lacomă și mincinoasă. Cică lor le pasă de experiența consumatorului și nu de cota de piață.
    Mai mult, gheiul ăla trist spune că Apple are cel mai bun serviciu de “customer care” pentru că au cei mai buni oameni.
    Citind reacțiile oamenilor la tweet-ul lui îți dai seama imediat că doar minciuni comentează Cuculeț, și că gradul de satisfacție al iPhone-ului nu este nici pe departe 99%, cum grohăie el:

    https://mobile.twitter.com/tim_cook/status/901174088558944257?lang=en

  5. Mi-e mia făcut la fel de nou nu a funcționat bine se auzea rău. Era un pic lovit partea dreapta . Un pic de tot nu au vrut să-l repare în garanție. Eu să mă cac în firma voastră.