WhatsApp: Facebook CONFIRMA Schimbarea ce o URASTI

WhatsApp are confirmata in mod oficial de catre compania Facebook o schimbare pe care toata lumea o uraste, dar care va fi impusa in iPhone si Android.

WhatsApp Facebook CONFIRMA Schimbarea URASTI

WhatsApp urmeaza sa aiba in viitorul nu foarte indepartat o schimbare pe care toti cei care folosesc aplicatia de mesagerie o vor ura, iar asta pentru ca tuturor li s-a promis ca ea nu va fi facuta vreodata. Mai exact, Facebook vrea sa bage reclame in aplicatia WhatsApp pentru iPhone si Android, compania americana profitand de plecarea co-fondatorului Jan Koum pentru a face exact ceea ce doreste din aplicatia de mesagerie.

WhatsApp are aceasta schimbare foarte proasta confirmata de catre CTO-ul celor de la Facebook, Mike Schroepfer, el afirmand ca in momentul de fata se pregateste includerea de reclame in cadrul aplicatiei de mesagerie. Facebook a implementat deja de ceva vreme reclame in Facebook Messenger, iar schimbarea a fost atat de buna incat acum vrea sa simplifice interfata aplicatiei si sa scape de unele reclame, iar WhatsApp va suferi in urma sa.

WhatsApp: Facebook CONFIRMA Schimbarea ce o URASTI

WhatsApp va avea reclamele integrate intr-o noua “experienta” pe care cei de la Facebook vor sa o ofere pentru utilizatori, un prim pas fiind deja facut prin lansarea posibilitatii companiilor de a intra in contact cu utilizatorii. WhatsApp urmeaza sa aiba un fel de continut sponsorizat prezent in aplicatiile pentru iPhone si Android, insa deocamdata nimeni nu stie cum ar trebui sa apara acesta, desi cel mai probabil il vom vedea intai in fucntia Stories, si in ferestrele de conversatii.

“Yes, advertising is coming to WhatsApp, Facebook chief technical officer Mike Schroepfer confirmed that in the plans of Menlo Park there are sponsorships within the messaging app. Our experience with Facebook teaches us that when advertising is integrated into the product it works and satisfies people. So even for messaging I imagine something much more integrated in the experience of the application that pleases both users and companies.”

WhatsApp va incepe, cel mai probabil sa afiseze reclame chiar de anul acesta, cei de la Facebook dorind sa recupereze cele aproape 14 miliarde de dolari platite pe platforma, iar cum altfel o pot face decat prin afisarea de reclame ? Sunt destul de sigur ca experienta WhatsApp va fi stricata intr-o buna masura prin implementarea de reclame de catre compania americana, insa cei de acolo se vor convinge singuri de asta dupa ce va incepe lumea sa se planga.

10 COMENTARII

  1. Nu vreti sa platiti, nu vreti sa vi se “fure” datele, ei din ce sa intretina aplicatia si sa mai faca si profit?

  2. Si inca ceva: in multe articole gresesti, ai putea macar sa recitesti articolul dupa ce il scrii, pentru a corecta, asta in cazul in care reusesti sa-ti dai seama de greseli.

  3. WhatsApp trebuie să trăiască cu/din ceva. Și site-urile sunt pline ochi de bannere de reclame, care strică experiența de utilizare, dar pentru utilizator este un preț mic plătit pentru a avea acces gratuit la conținut.

  4. Din cauza reclamelor la aplicatiile acestea de mesagerie, folosesc din ce in ce mai mult mesajele standard. Doar in roaming si cand trebuie sa trimit ceva ce nu se poate pe mesaj obisnuit, folosesc messenger sau WhatsApp….

  5. Nope… o aplucatie de genul trebuie sa iti dea posibilitatea sa o cumperi fara a mai fi stresat de reclame… ma mut pe Viber pana or baga si aia reclame

  6. Exact, hai pe Signal! Este făcută de primul fondator Whatsapp si merge super bine. Vorbiți cu familiile, prietenii și ușor ușor le dam mu3 faggotilor de la fb ?