Instagram Testeaza o noua functie Importanta pentru Utilizatori

Instagram a confirmat in mod oficial testarea unei noi functii foarte importante pentru utilizatorii iPhone si Android din lumea intreaga.

Instagram testeaza functie Importanta Utilizatori

Instagram a confirmat noaptea trecuta ca testeaza o noua functie pentru utilizatorii iPhone si Android din lumea intreaga, ea fiind gandita pentru a ne face viata mai buna. Cei de la Instagram au confirmat faptul ca in curand ne vor spune cand am vazut absolut toate noutatile posibile disponibile in cadrul News Feed-ului, pentru a nu ne mai bate capul cu el.

Instagram a facut acum ceva timp trecerea de la un News Feed cronologic la unul bazat pe un algoritm propriu, asa ca postarile sunt afisate in baza a ceea ce crede compania ca vrem sa vedem. Aceasta schimbare a fortat utilizatorii sa faca foarte multe scroll-uri prin News Feed pentru a vedea tot ceea ce au postat prietenii in cadrul News Feed, insa Instagram rezolva aceasta problema.

Avand in vedere ca unii utilizatori ai Instagram petreceau foarte mult timp in aplicatie facand scroll-uri inutile pentru a vedea ce continut ar fi ratat, aplicatia ne va spune cand am vazut deja ce era de vazut. In momentul in care un utilizator al Instagram a vazut absolut tot continutul nou publicat de prieteni in ultimele 48 de ore, o notificare va fi afisata pentru a-i aduce asta in atentie.

Instagram testeaza functie Importanta Utilizatori 1

““You’re all caught up, you’ve seen all new posts from the past 48 hours.” When asked about it, Instagram confirmed to TechCrunch that it’s testing this feature. It declined to give details about how it works, including whether the announcement means you’ve seen literally every post from people you follow from the last two days, or just the best ones that the algorithm has decided are worth showing you.”

Instagram este constienta ca implementarea acestei functii va reduce substantial timpul petrecut de catre utilizatori folosind aplicatia pe iPhone si Android. In ciuda acestui lucru, compania vrea sa ofere o experienta de utilizare mai buna, iar cei care urmaresc foarte multe conturi vor petrece oricum destul timp vizualizand totul inainte de a ajunge la final.