Google Feed: Schimbarea pe care Oamenii deja o URASC

Google Feed are implementata o schimbare pe care utilizatorii deja o urasc, compania Google vorbind pentru prima oara despre ceea ce vrea sa le ofere in viitor.

Google Feed Schimbarea Oamenii URASC

Google Feed are implementata o schimbare pe care deja foarte multi utilizatori o vad ca un pas in directia gresita facut de catre compania americana, ea confirmand totusi faptul ca deocamdata totul este un simplu test. Vorbim despre faptul ca Google Feed a inceput sa afiseze reclame pentru utilizatorii care vizualizeaza informatiile disponibile pentru ei, modificarea fiind una care a generat deja foarte multe reclamatii de la cei care folosesc serviciul.

Google Feed i-a obisnuit pe utilizatori cu o experienta simpla, curata, fara reclame, insa se pare ca acest lucru se va schimba radical in perioada urmatoare, Google testand afisarea de reclame printre informatiile de acolo, dupa cum puteti vedea mai jos. Reclame sunt afisate intre preview-urile pentru stirile pe care oamenii le citesc in Google Feed, iar pe masura ce se face scroll printre ele, sunt afisate tot mai ulte reclame, care sunt integrate natural printre restul continutului.

Google Feed: Schimbarea pe care Oamenii deja o URASC

Google Feed Schimbarea Oamenii URASC 1

Google a anuntat ca deocamdata face un test limitat pentru Feed in ideea de a vedea care este impactul reclamelor pe care le afiseaza acolo, deci functia nu este deocamdata lansata oficial la nivel global pentru utilizatori. Totusi, daca trecutul ne spune ceva, atunci este destul de clar faptul ca din moment ce Google afiseaza deja reclame pentru Feed, exista sanse mari ca ele sa fie implementate in mod definitiv pentru utilizatorii care folosesc serviciul.

Google Feed este unul dintre serviciile folosite de catre destul de multe persoane la nivel global, asa ca ideea celor de la Google de a include reclame vine din dorinta de a monetiza cat se poate de bine platforma. Desi Google a spus ca nu va afisa reclame in Feed, este normal ca orice persoana sa se astepte la faptul ca in urmatoarele luni sa apara tot mai multe reclame in aceasta platforma, si sa se obisnuiasca cu ele.