Huawei: SECRETUL Succesului din Ultimii Ani

Huawei a avut parte de un succes rasunator in ultimii ani, apropiindu-se intr-o foarte buna masura de Apple si Samsung in vanzarile globale de smartphone-uri.

Huawei SECRETUL Succesului Ultimii Ani 350360

Huawei si-a propus anul acesta sa se apropie tot mai mult de Apple si Samsung in vanzarile globale de smartphone-uri, compania chinezeasca incercand sa atinga cifra de 200 de milioane de unitati vandute anual. Huawei produce o gama foarte variata de telefoane mobile, de la smartphone-uri ieftine si pana la un model care costa peste 1500 de euro, insa din toata aceasta oferta variata, doar cele mai ieftine inregistreaza vanzarile cele mai bune.

Huawei se prezinta ca o companie premium, insa in realitate majoritatea vanzarilor telefoanelor sale sunt generate de catre modelele ieftine din oferta, cele care au si subventiile cele mai mari, fiind oferite gratuit in unele tari. Conform datelor furnizate de catre cei de la Counterpoint privind topul smartphone-urilor cu cele mai mari vanzari inregistrate la nivel global, in martie, aprilie si mai, Huawei a fost prezenta in top doar cu Huawei P20 Lite.

Huawei: SECRETUL Succesului din Ultimii Ani

Huawei SECRETUL Succesului Ultimii Ani 350360 1

Huawei a generat cele mai mari vanzari dintre toate telefoanele sale cu un model care are un pret de baza de 370 de dolari, iar asta doar in luna mai, din perioada mentionata mai sus, deci e destul de clar unde se concentreaza clientii. Nici macar Huawei P20 nu a aparut in topul celor mai bine vandute smartphone-uri in martie, aprilie, sau mai, fara a mai aduce in discutie Huawei P20 Pro, cu care cei de la Huawei s-au laudat ca ar avea vanzari astronomice in Europa.

Huawei, spre deosebire de Samsung, o duce mult mai rau in ceea ce priveste vanzarile de smartphone-uri premium, iar asta deoarece pentru coreeni am vazut seria Samsung Galaxy S9 in topul celor mai bine vandute smartphone-uri. Probabil ca nici nu e de mirare ca Huawei atrage atentia doar pentru telefoanele cel mai ieftine, brand-ul nefiind vazut de foarte multi ca unul premium, iar scandalul privind transferarea datelor clientilor in China sigur nu a ajutat.