UBER este de Vina pentru Congestiile din Trafic

Uber si Lyft sunt prezentate ca doua dintre principalele motive pentru congestii din trafic, impreuna cu restul serviciilor similare din lumea intreaga.

UBER Vina Congestiile Trafic

UBER, Lyft, si alte servicii similare sunt considerate a fi unul dintre motivele principale pentru care exista congestii in traficul din orasele in care ele sunt active, conform unui studiu realizat de catre SCHALLER CONSULTING. Desi serviciile ca UBER si Lyft spun ca existenta lor ajuta la decongestionarea traficului pentru ca oamenii nu mai pleaca de acasa cu masina, studiul spune ca in realitate masinile acestor servicii genereaza congestii mai mari in trafic.

UBER si Lyft sunt prezentate ca principala problema a congestiilor din traficul marilor orase din SUA, iar asta deoarece masinile serviciilor sunt mereu pe drumuri, iar in loc ca oamenii sa foloseasca mijloacele de transport in comun, le aleg pe ele. Nici mersul cu bicicleta, sau pe jos, nu mai este ales de catre oameni in defavoarea serviciilor precum UBER si Lyft,

UBER este de Vina pentru Congestiile din Trafic

UBER si Lyft sunt prezentate ca fiind concurent directi pentru mijloacele de transport in comun, sau taxi-urile, fara a reduce nevoia oamenilor de a folosi o masina, sau de a mai cumpara o masina, asa cum ar fi promis companiile din spatele lor. Conform unei analize facute in marile orase din SUA, serviciile ca UBER si Lyft au crescut cu 5.7 miliarde de mile distantele parcurse de catre masini in respectivele orase in comparatie cu perioadele dinaintea aparitiei lor.

“Shared rides add to traffic because most users switch from non-auto modes. In addition, there is added mileage between trips as drivers wait for the next dispatch and then drive to a pickup location. Finally, even in a shared ride, some of the trip involves just one passenger (e.g., between the first and second pickup).”

UBER si Lyft isi tin mereu masinile in trafic pentru a avea mereu cate una disponibila pentru a prelua fiecare client care vrea sa faca o cursa, iar asta contribuie la o crestere substantiala a congestiilor din trafic. Realitatea este ca studiul ar putea fi 100% real, insa nici UBER si nici Lyft nu vor recunoaste asta vreodata, asa cum nici nu pot dovedi ca ele au redus intr-adevar gradul de utilizare al masinilor, sau numarul celor care doreau sa-si cumpere o masina.