Windows 10. Clientii SOCATI de o Schimbare GROAZNICA

Windows 10. O schimbare groaznica a socat clientii din lumea intreaga, compania americana implementand-o fara sa anunte in vreun fel care ii sunt planurile.

Windows 10 reclame

Windows 10. Clientii companiei Microsoft au fost socati, cel putin unii dintre ei, sa vada zilele trecute ceva ce nu credea nimeni ca va fi vreodata facut de catre compania americana cu sistemul de operare. Mai exact, compania Microsoft a inceput sa implementeze in aplicatia Mail din Windows 10 reclame, dupa cum puteti vedea in clipul video de mai jos, acesta fiind marele joc pentru ca pana acum niciodata nu a fost facut asa ceva de catre americani.

Windows 10. Reclamele au fost afisate in cadrul aplicatiei Mail pentru unii dintre utilizatori ca parte a unui test care a fost derulat de catre compania americana pentru a se vedea in ce masura lumea ar fi “interesata” sa plateasca pentru a ascunde reclamele. Desigur ca efectul a fost unul complet invers deoarece lumea care a vazut acele reclame in aplicatia Mail a Windows 10 a inceput sa se planga din plin de faptul ca Microsoft a devenit foarte lacoma, din pacate pentru utilizatori.

Windows 10. Clientii SOCATI de o Schimbare GROAZNICA

Windows 10. Cei de la Microsoft au confirmat faptul ca au desfasurat un test pentru afisarea de reclame in cadrul aplicatiei Mail a sistemului de operare, insa au declarat ca totul a fost doar un test restrans, nimic mai mult. Problema este ca utilizatorii care au vazut acest test in Windows 10 au vazut inclusiv optiuni de abonamente pentru a scapa de reclamele care erau afisate in aplicatia Mail, deci vorbim despre ceva gandit destul de serios de catre compania americana.

Windows 10. Acest program pilot pentru afisarea de reclame in aplicatia Mail arata totusi care sunt adevaratele intentii ale americanilor cu privire la monetizarea unei aplicatii folosita de multa lume, dar care nu prea produce bani. Sunt sigur ca foarte multa lume va renunta la aplicatia Mail din Windows 10 in loc sa plateasca 7 dolari pe luna, cat ar urma sa ceara Microsoft pentru a nu afisa reclame, asta desigur daca nu le vor suporta printre mail-uri.