Prima Pagina Huawei Huawei. BOGATII si “SARACII Invizibili” care Cumpara iPhone

Huawei. BOGATII si “SARACII Invizibili” care Cumpara iPhone

Huawei. Un nou studiu arata care sunt bogatii si "saracii invizibili" care cumpara telefoanele iPhone, sau produsele companiei chinezesti in momentul de fata.

0

huawei bogati

Huawei. Cel mai mare vanzator de telefoane mobile din China este in centrul unui studiu foarte interesant care dezvaluie ce fel de oameni le cumpara telefoanele in China, dar si ce fel de oameni le cumpara pe cele ale Apple. Conform acestui studiu, clientii Huawei din China sunt barbati cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, care castiga intre 3000 si 12.000 de LEI pe luna, in timp ce persoanele care cumpara iPhone sunt “saracii invizibili”, si castiga cam 1800 de LEI pe luna.

Huawei. Studiul spune ca acesti clienti ai companiei chinezesti au job-uri bine platite, detin apartamente, sau masini, in timp ce detinatorii de telefoane iPhone sunt “saracii invizibili”, adica au mai multi bani decat arata. Clientii iPhone din China sunt prezentati ca fiind in principal formati din femei cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani, care au mult mai multi bani decat se vede in mod oficial, in contrast cu clientii Huawei, dar situatia nu e tocmai neobisnuita.

Huawei. BOGATII si “SARACII Invizibili” care Cumpara iPhone

Huawei. Clasificarea clientilor companiei chinezesti in acest mod e destul de normala din moment ce are o cota de piata foarte mare in China, deci este foarte clar ca exista multe persoane interesate sa cumpere produsele. Pe de alta parte, acelasi lucru e valabil si pentru clientii iPhone, care nu doar in China, ci si in alte tari sunt “saracii invizibili”, insa situatia din China e una mai speciala, pentru ca acolo Huawei este cu mult in fata Apple in materie de vanzari.

The Shanghai-based firm also found that most iPhone users are unmarried females aged between 18 and 34, who graduated with just a high-school certificate and earn a monthly income of below 3,000 yuan (HK$3,800). They are perceived to be part of a group known as the “invisible poor” – those who do not look as poor as their financial circumstances. On the contrary, Huawei phone users are generally married males aged between 25 and 34, hold a diploma or bachelor’s degree and whose monthly incomes register between 5,000 yuan and 20,000 yuan. The research also found that a large proportion of Huawei users own flats and cars while Apple users do not.

Huawei. Nu doar acest producator a depasit serios Apple in vanzari, si este clasificat ca avand clienti bogati, Xiaomi fiind prezentata intr-un fel similar de catre acest studiu. Interesant este totusi ca Apple are produse mai scumpe, vinde mai multe telefoane premium decat Huawei, sau Xiaomi, insa in studii competitorii sunt prezentati ca avand clientii bogati, iar Apple are “saracii invizibili”, care isi ascund averea, dar cumpara produse foarte scumpe.