Digi Mobil. DEPASESTE Concurenta pentru a Reveni in TOP

Digi Mobil. Operatorul de telefonie mobil a reusit sa depaseasca iar Telekom pentru a reveni in top, incheind anul 2018 cu rezultate neasteptat de bune.

Digi Mobil portare

Digi Mobil. AL patrulea cel mai mare operator de telefonie mobila din Romania si-a revenit in noiembrie dupa o luna octombrie in care a fost intrecut de catre Telekom, ceea ce a surprins foarte multa lume. Cifrele privind evolutia portarilor in luna noiembrie 2018 in Romania au fost anuntate de catre cei de la ANCOM, iar Digi Mobil a revenit in topul companiilor care inregistreaza cele mai multe portari in retea, intrecand Telekom, Orange, si Vodafone.

Digi Mobil. In ceea ce priveste numerele de telefonie fixa portate in reteaua operatorului detinut de catre RCS & RDS, cifra este mai mare decat cea inregistrata de catre Orange, Vodafone, si Telekom la un loc. In octombrie Digi Mobil a fost intrecuta de catre Telekom care a atras in doar o singura luna cateva zeci de mii de numere de telefonie fixa in reteaua sa, insa in noiembrie lucrurile au revenit la normal, iar Digi a revenit in top in acest segment.

Digi Mobil. DEPASESTE Concurenta pentru a Reveni in TOP

Digi Mobil portare telefonie fixa 2018

Digi Mobil. Pe partea de telefonie mobila lucrurile nu s-au schimbat, iar asta pentru ca operatorul detinut de catre RCS & RDS a ramas tot acolo unde a fost pe intreg parcursul anului, adica pe prima pozitie. Cu aproape 29.000 de numere portate, Digi Mobil are cifre aproape duble fata de cele ale Orange, mai mult decat duble fata de Vodafone, si cu aproape o treime mai mari decat ale Telekom, cu ambele divizii in care s-au inregistrat portari.

Digi Mobil portare telefonie mobila 2018

Digi Mobil. Pentru intregul an 2018, operatorul este campion la portari, cu peste 200.000 de numere atrase in ertea, Telekom fiind cel mai aproape din acest punct de vedere, Orange plasandu-se pe locul al treilea, iar Vodafone pe ultimul. Digi Mobil are preturile cele mai bune dintre toti cei trei operatori, nu si cele mai bune servicii, insa pentru clientul final conteaza prima parte a problemei, asa ca operatorul va incheia 2018, probabil, cu o crestere a numarului de clienti atat pe telefonie mobila, cat si pe fixa.