LG, Xiaomi, SCHIMBARI RADICALE pentru Industria Smartphone

LG, Xiaomi, pregatesc o serie de schimbari radicale pentru industria smartphone, iata ce vor sa faca pentru a iesi in evidenta intr-o piata suprasaturata.

lg xiaomi camera selfie tripla

LG, Xiaomi, sunt doi dintre producatorii cu renume la nivel global, avand foarte multe telefoane disponibile pentru clientii dornici sa se bucure de experiente bune cand folosesc sistemul de operare Android in propriul produs. ieri va spuneam ca LG pregateste un smartphone cu o camera tripla frontala, iar acum aflam ca inclusiv cei de la Xiaomi pregatesc un telefon care are o schimbare la fel de importanta, interesul ambelor companii fiind extrem de clar in momentul de fata.

Dupa ce au extins camerele principale de la 1 la 5, acum producatorii de telefoane mobile vor sa ofere mai multe si pe partea foto, unde exista smartphone-uri cu camera duala, dar nu si cu camera tripla, inca. LG si Xiaomi incearca sa gaseasca noi metode princare sa isi scoata telefoanele in evidenta pe o piata suprasaturata, iar in Asia lumea este obsedata de selfie-uri, asa ca telefoanele cu camera frontala tripla vor avea cu siguranta succes foarte mare cand vor fi lansate acolo.

LG, Xiaomi, SCHIMBARI RADICALE pentru Industria Smartphone

lg xiaomi camera selfie tripla brevet

LG si Xiaomi ar avea abordari diferite pentru implementarea unei camere frontale triple pentru telefoane, unii testand integrarea lor in decupaje in ecrane, in timp ce altii ar integra module care ridica aceste camere din carcase. Separat de senzorul normal pentru inregistrarea de poze, LG s Xiaomi ar urma sa implementeze inclusiv un senzor wide-angle in camerele frontale, dar si unul monocrom, copiind practic ceea ce se ofera in camerele triple principale.

Samsung GALAXY S10 are o camera frontala cu senzor pentru adancime separat de cel standard, astfel ca in locul senzorului monocrom, camerele triple de la LG si Xiaomi ar putea avea unul de adancime. Desigur ca nimeni nu stie clar ceea ce vor oferi LG si Xiaomi, insa interesul e destul de usor de inteles, si vizeaza dorinta oamenilor de a isi face poze in viata de zi cu si, ceea ce ar putea ajuta la o crestere a vanzarilor pentru ambii producatori.

LG este intr-o situatie mult mai proasta decat Xiaomi in ceea ce priveste vanzarile, insa dorinta sa de a inova este cat se poate de clara, si sigur vom vedea lucruri interesante de la ea.