Prima Pagina RCS & RDS RCS & RDS. ATENTIE! Mesaj IMPORTANT pentru TOTI Clientii

RCS & RDS. ATENTIE! Mesaj IMPORTANT pentru TOTI Clientii

RCS & RDS. Un mesaj foarte important pentru toti clientii a venit de la grupul de telecomunicatii, iata la ce trebuie sa fii extraordinar de atent astazi.

0

RCS & RDS frauda

RCS & RDS. Cu milioane de clienti in Romania si alte cateva tari din Europa, grupul de telecomunicatii a facut un anunt foarte important pentru acestia, iar el trebuie respectat de catre toata lumea, indiferent din ce tara foloseste serviciile. Mai exact, vorbim despre un mesaj foarte important care priveste frauda, unii dintre clientii celor de la RCS & RDS confruntandu-se de-a lungul timpului cu diverse tipuri de tentativa de frauda, din pacate.

RCS & RDS. Pentru ca unii dintre clienti au avut probleme atat de mari, compania a decis sa publice un mesaj prin care sa ii atentioneze pe oameni in legatura cu pericolele care pot fi expus de catre persoanele ce incearca sa le pacaleasca. In unele dintre cazuri, aceste tentative de frauda nu vizeaza doar conturile RCS & RDS, ci sunt facute pentru a afla si informatii despre conturi bancare, sau alte date confidentiale, putand fi furate chiar si sume mari de bani.

RCS & RDS. ATENTIE! Mesaj IMPORTANT pentru TOTI Clientii

RCS & RDS. Clientii care primesc telefoane, SMS-uri, sau email-uri, de la persoane care sustin ca lucreaza pentru operatorul de telecomunicatii ar trebui sa fie extrem de vigilente, deoarece acele persoane ar putea fi de fapt niste infractori. Clientii nu trebuie sa se lase pacaliti de telefoane in care li se spune ca au castigat premii de la RCS & RDS, si in care li se cere sa-si ofere datele personale, nu doar adresa, ci si numele complet, CNP-ul, data nasterii, seria de buletin, etc.

RCS & RDS. Foarte multe dintre datele cerute de catre aceste persoane nu sunt vreodata cerute de catre vreun reprezentant al companiei, iar ele pot fi folosite pentru a falsifica documente, a fura bani din conturi bancare, a sparge conturi de pe retele de socializare, si nu numai. Avand in vedere cat de mari au fost problemele pentru unii dintre clienti, cei de la RCS & RDS au facut recomandarile de mai jos pentru toti clientii din Romania, dar si din alte tari :

  • Să vă asigurați că într-adevăr ați participat la un concurs cu premii oferite de RCS & RDS;
  • Să cereți mai multe detalii cu privire la concursul/evenimentul/campania în urmă căruia/căreia ați fi putut câștiga bani sau orice alt premiu care presupune din partea dvs.achitarea unui avans;
  • Să nu comunicați informații personale confidențiale (precum CNP, serie și număr de buletin,
  • Să nu faceți plăți bancare către beneficiari pe care îi cunoașteți doar prin telefon;
  • Dacă identificați o tentativă de fraudă/înșelăciune, vă rugăm să va adresați organelor de Poliție.
  • Pentru informații referitoare la oferte, promoții, tombole și concursuri RCS & RDS, clienții sunt rugați să între în legătură telefonică cu un reprezentant al companiei la Infoline: 03xx 400 401, unde „xx” reprezintă prefixul județului din care apelează, sau telefonic la Infoline București 031 400 4414.

RCS & RDS. Va recomand cu foarte mare tarie sa respectati toti ceea ce scrie mai sus, pentru ca va veti proteja mult mai eficient de orice fel de probleme pe care persoanele rau intentionate vi le pot face.