NASA. Descoperirea ULUITOARE Anuntata de catre Cercetatori

NASA. Cercetatorii agentiei spatiale americane au anuntat o descoperire uluitoare pentru intreaga omenire, iata ce au descoperit in spatiul cosmic.

NASA Descoperirea ULUITOARE Anuntata de catre Cercetatori

NASA. Cercetatorii care lucreaza pentru agentia spatiala americana au facut o descoperire uluitoare, dar extrem de importanta, care ne dezvaluie si ce se mai ascunde prin spatiul cosmic. Mai exact, folosind telescopul Spitzer, cei de la NASA au descoperit o noua galaxie care se afla la o distanta de 44 de milioane de kilometri de Pamant, insa vorbim despre una care care ar fi in mod perfect aliniata cu planeta pe care noi traim.

NASA. Desi telescopul Spitzer poate descoperi planete care se afla la distante foarte mari de pamant, din pacate nu le poate vedea si in orice fel de orientare, iar imaginea de mai jos arata singura perspectiva. Galaxia pe care cei de la NASA au descoperit-o a primit denumirea NGC 5866 de la cercetatori, dar poate ca ar fi trebuit sa primeasca una din Star Wars, din moment ce seamana cu o sabie folosita de catre jedi.

NASA. Descoperirea ULUITOARE Anuntata de catre Cercetatori

NASA Descoperirea ULUITOARE Anuntata de catre Cercetatori galaxie spitzer
Galaxia NGC 5866 descoperita de catre telescopul Spitzer al NASA>

NASA. Diametrul acestei galaxii are aproximativ 60.000 de ani-lumina, adica putin peste jumatate din diametrul pe care-l are Calea Lactee, deci este mai mica decat cea in care traim noi. Din cauza perspectivei in care NASA a vazut aceasta galaxie, nu se vede decat marginea acesteia, fara structurile interne, adica planetele, si nici nu se stie la ce distanta se afla acestea fata de steaua care le asigura lumina, precum soarele nostru.

NASA. Cercetatorii spun ca e destul de greu de nalizat cu mare atentie galaxia aceasta din cauza perspectivei din care este vizibila in momentul de fata, astfel ca e improbabil ca prea curand sa aflam ce se ascunde in ea. Desigur ca pe masura ce telescopul isi schimba pozitia, e posibil ca NASA sa mai poata analiza aceasta galaxie, insa totul depinde de felul in care orientarea se schimba, si daca o face suficient de mult.

NASA. Telescopul Spitzer orbiteaza in jurul pamantului, iar asa poate detecta galaxii aflate la zeci de milioane de kilometri distanta, dar ele sunt in continuare destul de greu de analizat.