Telekom Romania Continua sa PIARDA CLIENTI in Ambele Divizii

Telekom Romania continua sa piarda clienti in numar foarte mare din ambele divizii din Romania, iata cat de prost au mers lucrurile si in T2 2019 pentru grup.

0

Telekom Romania Continua sa PIARDA CLIENTI in Ambele Divizii

Telekom Romania a avut un T2 2019 foarte prost din punct de vedere al numarului de clienti care-i folosesc serviciile de telefonie mobila, sau cel putin asta vedem din ceea ce a declarat astazi operatorul de telecomunicatii. In T3 2019 Telekom Romania a inregistrat venituri de 231.2 milioane de euro, in crestere cu 6.7% fata de T1 2019, dar o scadere de 2.8% fata de T2 2018, deci vestile nu sunt grozave nici in ceea ce priveste incasarile grupului.

Telekom Romania sustine ca vanzarile de telefoane mobile au scazut in acesta perioada, compania concentrandu-se pe ofertele Netliberare si BusinessLiber, ignorand aparend vanzarile de telefoane, care probabil au intrat in picaj. Telekom Romania a generat 59.3 milioane de euro din serviciile fixe pe care le ofera, cu 5.3% mai putin fata de aceeasi perioada a anului trecut, lucrurile mergand prost aici, si e clar de ce Deutsche Telekom vrea sa scape de grup.

Telekom Romania Continua sa PIARDA CLIENTI in Ambele Divizii

Telekom Romania a inregistra o crestere de 30.2% a clientilor de servicii convergente fix – mobil, ajungand la 802.500 de clienti, dar pe de alta parte numarul clientilor serviciilor TV a scazut cu 5.7% la 1.4 milioane. Numarul de clienti pe segmentul IPTV a crescut cu 15%, insa numarul celor cu servicii de internet a scazut cu 5.9%, la 1.1 milioane, dar venitul mediu per utilizator a crescut, insa e fara rost, daca veniturile totale ale diviziei au scazut.

„Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania în T2 2019 au fost de 231,2 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 6,7% raportată la Q1 2019 şi o scădere cu 2,8% faţă de perioada similară a anului trecut, fiind influenţate şi de venituri mai mici provenite din vânzarea de telefoane mobile, pe măsură ce Telekom Romania s-a concentrat pe ofertele atractive de servicii #Netliberare şi #BusinessLiber.”

Telekom Romania a pierdut clienti si pe serviciile mobile, mai exact o scadere de 4.9% fata de T2 2018, ajungandu-se la 4.5 milioane, compania dand vina pe „impactul tranzitiei platformelor IT” care a dus la un numar de deconectari. Practic, in ceea ce priveste numarul de clienti, lucrurile merg tot mai prost pentru companie, dar asta stiam inca de acum vreun an de zile, iar dupa cum merg lucrurile e clar ca o rezolvare e totusi destul de departe.

Telekom Romania are anuntata de cateva luni bune pregatirea unei vanzari pe bucati catre Orange, RCS & RDS, si un fond de investitii din Rusia, dar deocamdata nimic nu este foarte clar.