NASA. Anuntul SOCANT despre SOARE care a SPERIAT Internetul

NASA. Americanii au facut un anunt socant in legatura cu soarele, si a speriat intregul internet, iata ce se intampla in galaxie, si cum ne afecteaza pe toti.

NASA. Americanii au facut un anunt cu adevarat socant despre Soare, si asta in conditiile in care studiaza steaua din galaxia noastra de ceva vreme, dar abia acum a facut aceasta descoperire infricosatoare. Conform celor de la NASA, Soarele trimite in mod regulat unde de soc interplanetare catre toate planetele si stelele din galaxia noastra, iar agentia spatiala americana le-a putut detecta abia acum pentru prima oara, ceea ce este remarcabil.

NASA. Pentru a detecta aceste socuri care sunt trimise de catre Soare, agentia spatiala a folosit patru nave spatiala care orbiteaza pamantul inca din anul 2015, ele miscandu-se prin magnetosfera Pamantului. Navele aveau menirea de a studia reconectarea magnetica a Pamantului, insa in schimb au descoperit pentru NASA ca Soarele trimite unde de soc prin intreaga galaxie, iar acestea ar putea avea un potential foarte periculos daca au inteisitate mare.

NASA. Anuntul SOCANT despre SOARE care a SPERIAT Internetul

NASA. Cercetatorii sunt de parere ca o sursa pentru aceste unde de soc produse de catre soare ar putea fi vanturile solare, care emit radiatii, caldura si energie kinetica in intreaga galaxie, aceasta ajungand inclusiv pe Pamant. Conform celor de la NASA, soarele emite in mod regulat unde de soc de acest gen, impreuna cu radiatiile vanturilor sale, iar acestea afecteaza planetele si stelele cu care intra in contact, pe o anumita raza.

NASA. Viteza cu care se deplaseaza aceste unde de soc este foarte mare, una dintre navele americanilor detectand-o cand a trecut pe langa ea in doar jumatate de secunda, deci vorbim despre o putere foarte mare. Stelele si planetele aflate cel mai aproape de Soare sunt afectate cel mai mult de aceste unde de soc, conform celor de la NASA, insa desigur ca si Pamantul are de suferit de pe urma lor, dar din fericire nu chiar atat de mult.

NASA. Multumita navelor sale, agentia spatiala americana va continua sa monitorizeze ceea ce se intampla cu aceste unde de soc, si va oferi mai multe detalii despre ele cand le va avea disponibile.