Calea Lactee. Noua Planeta URIASA ce a ULUIT Intreaga Omenire

Calea Lactee. O noua planeta uriasa a fost descoperita in galaxia noastra, si a uluit intreaga omenire cu dimensiunile sale, dar si pozitia in sistemul solar.

Calea Lactee. Noua Planeta URIASA ce a ULUIT Intreaga Omenire

Calea Lactee. O noua planeta uriasa a fost descoperita in galaxia noastra, iar nu doar cercetatorii, ci si foarte multi oameni au ramas uimiti de ceea ce se mai ascunde in universul din jurul nostru. Planeta care are denumirea Beta Pictoris C are o dimensiune de 3000 de ori mai mare decat cea a Pamantului, si confirma faptul ca in Calea Lactee exista in continuare foarte multe secrete care inca nu au fost descoperite de catre cercetatori.

Calea Lactee. Planeta a fost observata de catre cercetatorii francezi, ei reusind sa o gaseasca in jurul unei stele din galaxia noastra, iar dimensiunea sa a luat prin surpriza foarte multa lume care analizeaza universul. Conform cercetatorilor, aceasta planeta gasita in Calea Lactee are nevoie de 1200 de zile pentru a orbita in jurul stelei langa care a fost gasita, deci de aproape 3 ori mai mult decat in cazul pamantului care se invarte in jurul soarelui.

Calea Lactee. Noua Planeta URIASA ce a ULUIT Intreaga Omenire

Calea Lactee. Aceasta este cea de-a treia planeta descoperita in jurul sistemului solar care are in centrul o stea cu o varsta de doar 23 de milioane de ani, mult mai “tanara” decat soarele care are o varsta de 4.5 miliarde de ani. 10 ani de analiza a pozelor facute de catre un observator din Chile au fost necesari pentru ca aceasta noua planeta din Calea Lactee sa fie descoperita, ea orbitand de cam 3 ori in jurul stelei sale in acest timp.

“Vorbim despre o planetă uriașă de aproximativ 3000 de ori mai masivă decât Pământul, situată de 2,7 ori mai departe de steaua ei decât Pământul este fata de Soare. o înțelegem mai bine stadiul timpuriu al formării și evoluției, acesta este probabil cel mai bun sistem planetar pe care îl cunoaștem.”

Calea Lactee. Planeta are foarte multe gaze in atmosfera sa, deci sustinerea vietii iese din discutie, iar steaua in jurul careia se invarte are o masa dubla fata de cea a soarelui din sistemul nostru solar. Simpla dimensiune a planetei este uimitoare in raport cu cea a Pamantului, dar si cu cea a altor planete din sistemul nostru solar, Calea Lactee fiind gazda pentru foarte multe corpuri ceresti care au dimensiuni uriase.

Calea Lactee. Cercetatorii vor continua sa analizeze cu foarte mare atentie sistemul solar din care face parte aceasta planeta, ea fiind a treia descoperita acolo, si e posibil sa mai fie si altele.