NASA. ALERTA, un ASTEROID vine cu VITEZA spre Pamant ASTAZI

NASA. O alerta privind un asteroid descoperit acum doar 2 zile a fost emisa, acesta indreptandu-se cu o viteza de peste 20.000 Km/ora spre Pamant pe 31 august.

NASA. ALERTA, un ASTEROID vine cu VITEZA spre Pamant ASTAZI

NASA. Descoperit acum doar doua zile, un nou asteroid care a primit denumirea 2019 QU4 se indreapta cu peste 20.000 Km/ora spre Pamant si va ajunge aici chiar in cursul acestei zile. NASA a descoperit destul de greu acest asteroid care se apropie cu viteza extrem de mare de Pamant, insa diamentrul sau nu este mare, iar orbita nu-l va aduce pe o traiectorie care sa ii permita sa se loveasca direct de planeta noastra in cursul acestui weekend.

NASA. Conform estimarilor facute de catre agentia spatiala americana, acest asteroid a fost introdus in categoria celor care au potential periculos, si va ajunge langa pamant undeva in cursul acestei dupa-amiezi. El va putea fi monitorizat de catre astronomii de la NASA, sau de la orice alt observator cu un telescop suficient de puternic, insa nu exista sanse ca Pamantul sa fie pus in pericol de aparitia sa neasteptata pe cer.

NASA. ALERTA, un ASTEROID vine cu VITEZA spre Pamant ASTAZI

NASA. Acest asteroid a fost descoperit de catre centrul pentru studierea obiectelor care se afla in preajma pamantului, insa nu a fost oferita si o explicatie pentru descoperirea sa atat de tarzie. Chiar daca acest asteroid care vine cu foarte mare viteza spre Pamant nu reprezinta un pericol, descoperirea tarzie pune totusi in discutie capacitatea NASA de a apara planeta in cazul in care unul cu adevarat periculos ar fi intr-adevar in drum spre noi.

NASA. Daca nu va fi descoperit un asemenea asteroid din timp, e foarte posibil ca cercetatorii sa nu poata opri in vreun fel un posibil impact cu efect devastator, in ciuda faptului ca au sistemul DART. In aceasta idee, sistemul care descopera toti asteroizii ce se apropie de Pamant trebuie imbunatatit semnificativ, deci NASA trebuie sa faca o serie de investitii mari pentru a descoperi mai rapid tot ceea ce se indreapta spre noi.

NASA. Acestea fiind spuse, iata ca unii asteroizi pot fi anuntati si cu extrem de putin timp inainte sa ajunga aproap de Pamant, asa ca ne putem astepta si la alte surprize de la agentia spatiala americana.

Articolul precedent11 sectiuni de jocuri pe care sa le Incerci pe Telefon
Articolul următoriOS 13 CONFIRMA un NOU Produs Pregatit de catre Apple
Pasionat de tehnologie, sport si calatorii. Bun cunoscator al sistemului de operare iOS, iubitor de produse Apple, si specializat in rezolvarea diverselor probleme care sunt raportate de catre cititori. Co-fondator al iDevice.ro din pasiunea pentru terminale mobile, si tehnologie, actual editor sef, si dornic oricand de a avea parte de provocari noi in materie de tehnologie. Bun cunoscator al limbii engleze, si dornic sa descopere cele mai noi "secrete" ale gadget-urilor care ne fac viata de zi cu zi mai buna.