Planeta Marte. Imagine INCREDIBILA a NASA ce-a UIMIT Internetul

Planeta Marte. O imagine incredibila a fost publicata de catre NASA si a uimit intregul internet cu o dezvaluire la care nimeni nu se astepta in acest moment.

Planeta Marte. Imagine INCREDIBILA a NASA ce-a UIMIT Internetul

Planeta Marte. NASA nu se dezminte si continua sa ofere imagini incredibile de pe corpul ceresc aflat la foarte mare distanta de Pamant in momentul de fata, astfel ca in cursul zilei de ieri a publicat una noua. Ceea ce vedeti mai jos este o imagine inregistrata pe planeta Marte de catre sonda care este in orbita planetei, iar forma de relief prezentata de catre NASA este craterul Danielson, unul care este plin de culoare, care nu se vede des.

Planeta Marte. Scopul publicarii acestei imagini de catre NASA a fost de a dezvalui cata culoare exista acolo in comparatie cu ceea ce stie toata lumea, adica mult rosu/portocaliu, si nimic mai mult. Acest crater are diametrul de 67 de kilometri, si vorbim despre o regiune de pe planeta Marte care a fost la un moment dat lovita de catre un asteroir, sau de catre o alta roca din univers, dar desigur ca NASA nu are informatii cu privire la acest lucru.

Planeta Marte. Imagine INCREDIBILA a NASA ce-a UIMIT Internetul

Planeta Marte. Imagine INCREDIBILA a NASA ce-a UIMIT Internetul crater danielson
Craterul Danielson de pe planeta Marte prezentat intr-o prima imagine.

Planeta Marte. Craterul s-ar fi format cu cateva milioane de ani in urma, iar de-a lungul timpului diverse sedimente s-au fixat in respectiva regiune pentru a forma tot ceea ce putem vedea in aceasta imagine. Combinatia dintre sedimente si nisipul adus de vanturile de pe planeta Marte in respectiva zona au format imaginea spectaculoasa pe care o puteti vedea, rezultatul acestei combinatii fiind unul cu adevarat surprinzator.

Planeta Marte. NASA a dorit sa masoare adancimea straturilor de roca vizibile in respectivul crater, insa a ajuns in final sa faca o poza uimitoare care cu siguranta va fi apreciata de catre foarte multa lume. Este neobisnuit sa vedem imagini de pe planeta Marte care sa nu ne arate culorile clasice pe care le stim deja, astfel ca NASA reuseste din nou sa surprinda cu ceva care ne arata cat de diferit este tot ceea ce stiam.

Planeta Marte. Totul face parte din dezvaluirile obisnuite pe care NASA le face in legatura cu acest corp ceresc, si cu siguranta vom mai afla multe altele in viitorul nu foarte indepartat.