iPhone 11/Pro: Livrari INTARZIATE in Romania si PROBLEMELE cu Magazinul Online Orange

iphone 11 pro livrari romania probleme magazin online orange

iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max au fost lansate in Romania la precomanda saptamana trecuta, si inca pot fi cumparate din aceasta pagina si aceasta pagina de catre cei interesati. Bun, ati facut precomanda pentru un telefon din seria iPhone 11, iar de maine ar trebui sa inceapa in mod teoretic livrarile, doar ca nu toata lumea se bucura de livrare chiar atat de rapida nici macar pentru unele modele space gray, chiar si de 64 GB.

In articolul privind livrarile iPhone 11 anuntate de eMAG am vazut ca unii dintre voi ati mentionat ca veti primi pe la inceputul lunii octombrie telefoanele comandate, chiar si cu 64 GB spatiu de stocare, ceea ce e cam ciudat. Modelele versi ale iPhone 11 Pro nu sunt livrate acum decat in cantitati foarte mici, iar o comanda facuta de mine la eMAG are data de livrare 4 octombrie, in timp ce una facuta la Orange ajunge pe 9 octombrie.

iPhone 11/Pro: Livrari INTARZIATE in Romania si PROBLEMELE cu Magazinul Online Orange

Unele telefoane comandate in showroom-urile eMAG au ajuns deja, dar se pare ca nu pot fi ridicate pana maine, in timp ce diseara la ora 00:01 vor ajunge si in Easybox-uri cele comandate acolo. Problemele cu livrarea anumitor configuratii de culoare/spatiu de stocare nu sunt noi, iar cu seria iPhone 11 se pare ca se intampla si pentru modele care in mod normal sunt livrate rapid, adica cele de 64 GB, produse si in cantitati mult mai mari.

Trecand acum la magazinul online Orange, de mult am vazut ca are niste probleme stupide, care persista, poate pentru ca nu le-a spus nimeni ca baietii aia care l-au facut, si-au cam batut joc de el. Acum 3 ani am pierdut cateva minute cu comanda pentru iPhone X pentru ca magazinul online nu mi-a luat adresa setata deja in cont, acum cu iPhone 11 Pro Max s-a intamplat acelasi lucru, si in loc de o adresa completa, am pus una partiala, pentru ca magazinul online Orange nu are logica.

Alta problema cu el e ca nu actualizeaza statusurile pentru comenzi, adica am aflat la telefon ca telefonul va fi livrat pe 9 octombrie, asta in timp ce eMAG a actualizat fara probleme timpul de livrare direct in cont. Mai adaug si faptul ca n-am putut intra deloc pe la amiaza in sectiunea de comenzi din magazinul online Orange pentru ca eram redirectionat automat la lista principala de produse, dar probabil ca asta e ceva normal.

Incheind, daca va intarzie comanda, dati vina pe chinezi ca produc prea putin, iar daca ati comandat de la Orange, sunati sa-i intrebati de status, ca ei nu se gandesc sa listeze asta in sectiunea pentru comenzi.