iPhone 11/Pro: Livrari INTARZIATE in Romania si PROBLEMELE cu Magazinul Online Orange

iphone 11 pro livrari romania probleme magazin online orange

iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max au fost lansate in Romania la precomanda saptamana trecuta, si inca pot fi cumparate din aceasta pagina si aceasta pagina de catre cei interesati. Bun, ati facut precomanda pentru un telefon din seria iPhone 11, iar de maine ar trebui sa inceapa in mod teoretic livrarile, doar ca nu toata lumea se bucura de livrare chiar atat de rapida nici macar pentru unele modele space gray, chiar si de 64 GB.

In articolul privind livrarile iPhone 11 anuntate de eMAG am vazut ca unii dintre voi ati mentionat ca veti primi pe la inceputul lunii octombrie telefoanele comandate, chiar si cu 64 GB spatiu de stocare, ceea ce e cam ciudat. Modelele versi ale iPhone 11 Pro nu sunt livrate acum decat in cantitati foarte mici, iar o comanda facuta de mine la eMAG are data de livrare 4 octombrie, in timp ce una facuta la Orange ajunge pe 9 octombrie.

iPhone 11/Pro: Livrari INTARZIATE in Romania si PROBLEMELE cu Magazinul Online Orange

Unele telefoane comandate in showroom-urile eMAG au ajuns deja, dar se pare ca nu pot fi ridicate pana maine, in timp ce diseara la ora 00:01 vor ajunge si in Easybox-uri cele comandate acolo. Problemele cu livrarea anumitor configuratii de culoare/spatiu de stocare nu sunt noi, iar cu seria iPhone 11 se pare ca se intampla si pentru modele care in mod normal sunt livrate rapid, adica cele de 64 GB, produse si in cantitati mult mai mari.

Trecand acum la magazinul online Orange, de mult am vazut ca are niste probleme stupide, care persista, poate pentru ca nu le-a spus nimeni ca baietii aia care l-au facut, si-au cam batut joc de el. Acum 3 ani am pierdut cateva minute cu comanda pentru iPhone X pentru ca magazinul online nu mi-a luat adresa setata deja in cont, acum cu iPhone 11 Pro Max s-a intamplat acelasi lucru, si in loc de o adresa completa, am pus una partiala, pentru ca magazinul online Orange nu are logica.

Alta problema cu el e ca nu actualizeaza statusurile pentru comenzi, adica am aflat la telefon ca telefonul va fi livrat pe 9 octombrie, asta in timp ce eMAG a actualizat fara probleme timpul de livrare direct in cont. Mai adaug si faptul ca n-am putut intra deloc pe la amiaza in sectiunea de comenzi din magazinul online Orange pentru ca eram redirectionat automat la lista principala de produse, dar probabil ca asta e ceva normal.

Incheind, daca va intarzie comanda, dati vina pe chinezi ca produc prea putin, iar daca ati comandat de la Orange, sunati sa-i intrebati de status, ca ei nu se gandesc sa listeze asta in sectiunea pentru comenzi.

26 COMENTARII

  1. Salut, de la Orange nu am reusit sa primesc un status pe comanda mea. Singura informatie a fost ca toate precomenzile vor fi ridicate de curieri din depozitul Orange maine dimineata si vor fi livrate in functie de ordinea comenzilor si proximitatea destinatiei.

  2. Eu am comandat la Orange vineri 20 septembrie ora 7:00, am si platit prin card …. Pe la 10 a venit un sms ca s-a anulat comanda din motive tehnice = nu au pe stoc. Am asteptat 6 zile pana am primit banii inapoi 🙁 Practic in 10 secunde platesti cu cardul si astepti 6 zile pana primesti inapoi in 2019! Deci anul asta Orange este o firma neserioasa care nu poate sa administreze un website cu stocuri actualizate.

  3. Stai linistit, am comandat pe 20 Septembrie pe la vreo 03:00. Ziceau ca livrare pe 27 Septembrie… Nici macar azi nu a fost trimis. Si asta a fost raspunsul lor: “Colegii nostri ne-au transmis faptul ca, telefonul nu va fi livrat saptamana aceasta, din cauza lipsei de stoc de la furnizor. Ne cerem scuze pentru neplacerile create, insa momentan nu avem termen de livrare. Vei primi un SMS de notificare de la curier in ziua livrarii.”

  4. OLX plin cu telefoane primite de la Orange pe gratis. Pe cand cei care au dat bani pe el, asteapta. Fara un raspuns cand o sa fie livrat. Desi a fost promis ca v-a fi livrat (sau cel putin predat curierului) pe 27 Septembrie… momentan asta ii raspunsul de la ei: “In cazul precomenzilor pentru telefonul Apple iPhone 11 Pro 256GB furnizorul a intarziat livrarea produselor. In acest moment se asteapta reaprovizionarea stocurilor, din pacate nu avem un termen estimativ de livrare, speram ca aceasta sa fie efectuata in cel mai scurt timp posibil.”

  5. dupa 5 zile de certuri , reclamatii si multe altele am primit acelas raspuns ca ei nu au stiut dar de fapt telefonul nu este si nici nu a fost pe stoc , cu toate ca am ajuns sa vb mai sus cu cineva si mi-a zis ca au fost foarte putine dar cei de la magazinul online au decis sa livreze comenzile aleatoriu fara sa ia in clacul ordina lor

  6. Asta este adevărat , am vb cu un director de la magazinul online și așa au primit ordine de sus ca toate Precomenzile sa fie livrate in mod aleatoriu, la întrebarea mea de ce? Răspunsul lor a fost ca ei nu credeau ca o sa aibe o asemenea cerere și au ales aceasta varianta pentru a livra cât mai rapid produsele

  7. La fel am pățit și eu. Am anulat precomanda acum 2 zile când au reușit sa recunoască ca nu îl au in stoc și mai durează. După ce in n apeluri m-au asigurat ca urmează sa fie ridicat de curier in scurt timp. Am făcut tot felul de sesizări și va recomand tuturor celor care ați avut probleme sa reclamați aceste situații prin care își bat joc.

  8. Platisei comanda? Ti-au dat banii inapoi? Si cu mine au procedat la fel. Discutii peste discutii contradictorii de la agent la agent pana cand au confirmat pe mail ca nu au pe stoc nimic si ca nu stiu cand primesc un nou lot. Sa astept… telefon platit inca de pe 20 septembrie.