Planeta Marte: Anuntul SOCANT al NASA ce CONTRAZICE Expertii

Planeta Marte este tinta unui anunt socant facut de catre NASA care contrazice expertii din intreaga lume, iata ce spune agentia spatiala americana acum.

Planeta Marte anunt socant nasa

Planeta Marte ramane un subiect controversat pentru cercetatorii din lumea intreaga chiar si acum, iar cei de la NASA au facut un anunt care a generat foarte multe discutii in randul expertilor din lumea intreaga. Mai exact, cei de la NASA au negat afirmatiile expertilor care au dezvaluit ca in anul 1970 pe planeta Marte au fost descoperite semne care sa confirme faptul ca exista viata, iar asta da peste cap foarte multe teorii aparute pana cum.

Planeta Marte are foarte multi “ochi” indreptati catre ea pentru a cauta semne de viata, insa pana in momentul de fata nimeni n-a reusit sa confirme existenta vreunei vietati acolo, fie si sub forma de microorganism. Afirmatiile conform carora NASA ar fi descoperit semne de viata pe planeta Marte au aparut dupa ce un fost angajat al agentiei spatiale americane a publicat o lucrare stiintifica in care a afirmat acest lucru.

Planeta Marte: Anuntul SOCANT al NASA ce CONTRAZICE Expertii

Planeta Marte a fost vizata de o serie de misiuni desfasurate acolo de catre NASA in respectiva perioada, iar acest cercetator a facut parte din echipele care le-au coordonat, asa ca lumea i-a cam dat crezare. Acesta a afirmat ca NASA ar fi primit prima confirmare de existenta a vietii pe planeta Marte in data de 30 iulie 1976, iar dupa aceea au venit si alte trei confirmari ale aceluiasi lucru, desi probele au fost luate la mii de kilometri distanta.

‘Pe 30 iulie 1976, modulul martian LR a trimis rezultatele inițiale de pe Marte. Sunt convins că am găsit dovezi de viață pe Marte în anii ’70. Uimitor, au fost pozitivi. Pe măsură ce experimentul a evoluat, un număr de patru rezultate pozitive, susținute de cinci controale variate, au trecut pe jos din navele spațiale gemene Viking au aterizat la aproximativ 4.000 de mile distanță.”

Planeta Marte ar fi avut confirmat faptul ca pe solul sau existau compusi organici care supravietuiau si pe baza de dioxid de carbon, acesta fiind regenerat de microorganisme, la fel precum pe Pamant. Desi fostul angajat al NASA sustine ca aceste dovezi ale existentei de viata pe planeta Marte erau concludente, agentia spatiala americana ar fi ajuns la concluzia ca de fapt nu era vorba de microorganisme, ci substante care “imitau viata”.

Planeta Marte a ramas pana acum fara vreo dovada publica a existentei vietii, iar asta continua sa genereze foarte multe discutii in randul cercetatorilor din lumea intreaga.