NASA: Imagine ULUITOARE de Halloween ce a SPERIAT Internetul

NASA a publicat o imagine uluitoare pentru Halloween, si a reusit sa sperie tot internetul cu ceea ce a surprins la foarte mare distanta de Pamant.

NASA intra in trend cu sarbatoarea de Halloween si a publicat astazi o imagine surprisa in indepartatul univers, ea reusind sa sperie tot internetul din cauza a ceea ce a fost surprins de catre telescopul Hubble. Mai exact, cei de la NASA au reusit sa surprinda doua galaxii care sunt in plin proces de a se ciocni una de cealalta, iar dupa cum puteti vedea, totul seamana cu o inspaimantatoare fata umana, care are si ochii complet deschisi.

NASA sustine ca fiecare dintre cei doi “ochi” din imagine sunt de fapt nucleele celor doua galaxii care se ciocnesc, in timp de restul formei fetei este format din diverse stele si planete care se afla in ele. Sistemul in care aceste doua galaxii se ciocnesc poarta denumirea Arp-Madore 2026-424, insa trebuie laudati cei de la NASA pentru modul in care au reusit sa surprinda felul in care galaxiile se ciocnesc si vor fi distruse.

NASA: Imagine ULUITOARE de Halloween ce a SPERIAT Internetul

NASA sustine ca aceasta este una dintre ciocnirile mai putin obisnuite de galaxii, iar asta deoarece majoritatea nu se lovesc unele de altele intr-un asemenea mod, iar de aceea imaginea aceasta este atat de surprinzatoare. Conform cercetatorilor de la NASA, imaginea pe care o vedem in clipul video de mai sus nu se va schimba prea curand, iar asta deoarece procesul de distrugere a celor doua galaxii urmeaza sa dureze cam 100 de milioane de ani.

NASA a calculat ca galaxiile care se ciocnesc au avut dimensiuni cam egale inainte de a se autodistruge, ceea ce a permis inregistrarea fenomenului intr-un mod atat de spectaculos. Avand in vedere ca NASA face in mod constant monitorizari de acest gen in intregul univers, e surprinzator ca o imagine de acest gen a fost surprinsa atat de greu, dar Hubble nu poate analiza tot spatiul cosmic tot timpul.

NASA a publicat si zilele trecute o imagine cu soarele surprins intr-o ipostaza infricosatoare, agentia spatiala americana find foarte implicata in sarbatoarea de Halloween din SUA.