NASA Publica un VIDEO ULUITOR Inregistrat de Telescopul TESS

NASA a publicat un clip video uluitor inregistrat cu telescopul TESS, folosit pentru a descoperi cele mai indepartate secrete ale vastului univers.

NASA a publicat in cursul noptii trecute un clip video uluitor inregistrat de catre TESS, satelitul care oribiteaza Pamantul si care are un telescop foarte performant menit sa cerceteze universul din jurul nostru. Mai sus puteti vedea acest clip video special creat decatre cei de la NASA, el reprezentand prezentarea unei imagini panoramice a universului care este vizibil din emisfera sudica a Pamantului, si totul este absolut surprinzator.

NASA a montat o serie de camere ultraperformante in satelitul TESS pentru a putea inregistra imagini cu stele si planete aflate la foarte mare departare de Pamant, dar e interesant de vazut cum arata totul intr-o forma panoramica. Imaginea panoramica publicata de catre cei de la NASA este format din 208 imagini inregistrate de catre TESS in primul sau an de analiza a universului, ea aratandu-ne cam tot ceea ce poate surprinde acest satelit surprinzator.

NASA Publica un VIDEO ULUITOR Inregistrat de Telescopul TESS

NASA a descoperit nu mai putin de 29 de exoplanete si 1000 de corpuri ceresti care sunt considerate a fi potentiale planete, iar totul multumita acestui satelit extraordinar numit TESS. Conform celor de la NASA, satelitul TESS imparte universul din jurul sau in 13 sectoare, si inregistreaza imagini pentru fiecare dintre ele timp de aproape o luna, 4 camere fiind folosite pentru a surprinde ceea ce se intampla prin univers.

NASA sustine ca a instalat in TESS 16 dispozitive cuplate de cele 4 camere, fiecare dintre ele inregistrand cate 30 de minute din fiecare sector in cautare de exoplanete. In primul an de functionare, TESS a inregistrat 15,347 imagini a cate 30 de minute fiecare, cu un total 20 TB date inmagazinate, deci vorbim despre foarte multe cadre care trebuie analizate de catre cercetatorii de la NASA cu universul care ne inconjoara.

NASA se bazeaza foarte mult pe TESS pentru a analiza tot ceea ce se intampla in spatiul cosmic din intregul univers, si multumita succesului inregistrat de catre satelit, vrea sa mai lanseze cativa care sa faca lucruri similare.