Facebook: CUM a PACALIT Intreaga LUME Timp de ANI de ZILE

Facebook a reusit sa pacaleasca intreaga lume timp de cativa ani de zile cu o tactica murdara pe care a aplicat-o fara scrupule la nivel global.

0

facebook pacalit lumea ani zile

Facebook are cea mai mare retea de socializare de pe planeta, si este una dintre cele mai mari companii de pe planeta in momentul de fata, iar pentru a ajunge in asemenea pozitii a facut cam ce-a vrut, pentru perioade lungi de timp. Mai exact, cei de la Facebook au pacalit timp de foarte multi ani de zile intreaga baza de utilizatori, si nu numai, ca este interesata sa le protejeze securitatea datelor, cand de fapt voia doar sa scape de concurenta.

eMAG Black Friday 2018eMAG Crazy SALE, a inceput in aceasta pagina pana pe 18 noiembrie.
Orange logo Black Friday 2019Reduceri la telefoane + CONCURS in aceasta pagina incepand de astazi.

Facebook a inceput din 2012 sa taie accesul dezvoltatorilor la anumite date ale utilizatorilor din cadrul retelei sale de socializare, motivand totul prin dorinta de a proteja datele si intimitatea oamenilor. In realitate, cei de la Facebook au aplicat aceasta tactica pentru a impiedica alte companii competitoare sa aiba acces la acele date si sa isi dezvolte afaceri „pe spatele sau”, sau cel putin asta a fost dezvaluit intr-un proces aflat pe rolul unei instante din SUA.

Facebook: CUM a PACALIT Intreaga LUME Timp de ANI de ZILE

Facebook a fost obligata sa-i furnizeze unui judecator informatii din conversatiile avute de catre unii dintre managerii sai prin sistemele de comunicare interne, iar asa a fost dezvaluita strategia. Procesul a fost deschis in 2015 de catre o companie care a produs o aplicatie pentru analizarea pozelor semi-nud ale oamenilor, ea pierzand accesul la datele utilizatorilor Facebook cu un an inainte, si n-a fost multumita de asta.

 

Facebook e acuzata de comportament anticoncurential, iar documentele aduse in instanta dovedesc faptul ca managerii sai au gandit o strategie de a bloca accesul companiilor competitoare la datele utilizatorilor retelei de socializare. Atat timp cat o companie avea potential de a concura cu Facebook, ea era vazuta de manageri ca un posibil risc, si accesul la datele utilizatorilor ii era restrictionat „din motive de securitate”, desi cele reale erau altele.

Facebook a anuntat politica sa de „protejare a datelor oamenilor” dupa ce a restrictionat mii de dezvoltatori, insa totul a fost facut doar pentru a-si proteja afacerea, nu pentru ca-i pasa de utilizatorii sai.