Planeta Marte: Fenomenul CIUDAT care a UIMIT pana si NASA

Planeta Marte are un fenomen foarte ciudat descoperit de catre cercetatorii de la NASA, care deocamdata nu au vreo explicatie pentru ceea ce se intampla.

planeta marte oxigen

Planeta Marte are un nou fenomen ciudat descoperit de catre cercetatorii de la NASA, iar pana acum ei nu au descoperit vreo explicatie pentru ceea ce se intampla acolo, aparent de ceva vreme. Mai exact, NASA a descoperit ca pe planeta Marte au loc niste eliberarei neobisnuite de oxigen care pana in momentul de fata n-au avut vreo explocatie, iar in ciuda investigarii lor cu robotul Curiosity, inca nu se stie de ce se intampla asta.

Planeta Marte are nivelul de oxigen crescut in mod inexplicabil in anumite perioade, cei de la NASA nereusind sa afle de unde anume vine acesta, si de ce concentratia de oxigen din atmosfera creste in mod neobisnuit. Conform descoperirilor de pana acum ale celor de la NASA, 0.16 din atmosfera de pe planeta Marte este formata din oxigen molecular, in timp ce 95% este dioxid de carbon, 2.6% azot molecular, 1.9% argon si 0.06% monoxid de carbon.

Planeta Marte: Fenomenul CIUDAT care a UIMIT pana si NASA

Planeta Marte fluctuatii oxigen

Planeta Marte are concentratia de oxigen din atmosfera monitorizata in mod constant de catre robotul Curiosity, acesta avand o sonda speciala care permite inregistrarea fluctuatiilor care au loc acolo. De 6 ani se monitorizeaza concentratiile de elemente din atmosfera de pe planeta Marte, insa abia acum cei de la NASA dezvaluie faptul ca nu pot explica de ce exista fluctuatii in concentratiile de oxigen de-a lungul timpului.

Planeta Marte are parte de fluctuatii sezoniere ale compozitiei atmosferice, insa cei de la NASA nu se asteapta sa vada atat de des fluctuatii ale concentratiei de oxigen din atmosfera de acolo. Vara si primavara creste cel mai mult concentratia de oxigen de pe planeta Marte, cu aproximativ 30%, in timp ce toamna si iarna ea scade la valoarea normala pentru acele perioade, iar de ceva vreme lucrurile se cam repeta in acelasi mod.

Planeta Marte inca are foarte multe secrete pe care incearca sa le ascunda de omenire, iar avand in vedere modul in care se desfasoara lucrurile, inca mai avem extrem de multe de descoperit inainte de a ajunge acolo.