Planeta Neptun: Nou VIDEO INCREDIBIL Publicat de catre NASA

Planeta Neptul este in centrul unui nou clip video incredibil care a fost publicat de catre NASA, iata ce situatie fara precedent a fost prezentata.

Planeta Neptun este adsa din nou in centrul atentiei de catre cei de la NASA cu un clip video incredibil publicat pentru toti cei care vor sa urmareasca cu mare atentie tot ceea ce se intampla in univers. De aceasta data NASA s-a gandit ca ar fi interesant sa ne prezinte felul in care se misca lunile care sunt aproape de planeta Neptun, clipul video de mai sus fiind inregistrat de catre una dintre sondele spatiale ale agentiei americane.

Planeta Neptun are prezentate in clipul video de mai sus lunile Naiad si Thalassa, ambele orbitand intr-un mod destul de ciudat corpul ceresc, iar cei de la NASA au vrut sa evidentieze acest lucru. NASA spune ca este vorba despre un “dans de evitare” fara precedent pe care l-a vazut pentru orbita celor doua luni de langa planeta Neptun, iar asta a motivat-o sa prezinte lumii intregi ceea ce se intampla la aceasta distanta foarte mare.

Planeta Neptun: Nou VIDEO INCREDIBIL Publicat de catre NASA

Planeta Neptun are un total de 14 luni care o orbiteaza, iar cele doua din clipul video de mai sus sunt si cele mai mici dintre toate, avand diametre care ating aproape 100 KM, deci sunt nesemnificative. Partea interesanta este ca intre orbitele celor doua luni exista o distanta de doar 1850 KM, deci se afla foarte aproape una de cealalta, ele reusind sa orbiteze planeta Neptun in 7 ore si respectiv 7 ore si jumatate.

Planeta Neptun este orbitata de catre Naiad cu o traiectorie care seamana foarte mult cu cea a unui val, iar asta deoarece ea este inclinata cu 5 grade in comparatie cu cea a celeilalte luni. Aceasta inclinare ajuta si la o stabilitate mai buna a orbitelor celor doua luni, iar asa ele se invart in acest dans fara precedent langa planeta Neptun, evitand totusi sa se ciocneasca dupa atat de multi ani in care au stat una langa cealalta.

NASA considera totul ca fiind o ciudatenie a universului, si probabil ca e destul de normal sa spuna asa, iar asta pentru ca nimic similar cu ceea ce vedem pentru planeta Neptun nu s-a mai vazut pe altundeva.