Gaura Neagra din Calea Lactee UIMESTE cu un Fenomen NEOBISNUIT

Gaura neagra din Calea Lactee a uimit intreaga planeta cu un fenomen complet neasteptat care a fost dezvaluit de catre cercetatori in mod surprinzator.

Gaura Neagra din Calea Lactee a uimit intreaga planeta astazi cu un fenomen neobisnuit, iar in clipul video de mai sus puteti vedea o reprezentare pentru ceea ce s-a intamplat si a fost descoperit de catre cercetatori. Mai exact, se pare ca din gaura neagra care se afla chiar in mijlocul galaxiei noastre, Calea Lactee, a fost expulzata o stea care calatoreste cu viteze de pana la 6 milioane de kilmetri pe secunda in momentul de fata.

Calea Lactee are parte de un fenomen foarte neobisnuit, mai ales ca aceasta stea care a fost aruncata din mijlocul gaurii negre se deplaseaza cu viteze de cam 10 ori mai mari decat cele normale pentru o stea. Denumirea S5-HVS1 a fost aplicata pentru aceasta stea care a parasit gaura neagra si se deplaseaza prin Calea Lactee, ea putand parcurge distanta dintre Pamant si Soare in mai putin de 30 de secunde, ceea ce este cu adevarat uluitor.

Gaura Neagra din Calea Lactee a lansat o stea ultra-rapida

Gaura Neagra din Calea Lactee nu a mai fost in centrul vreunei descoperiri similare pana in momentul de fata, iar asta i-a uimit pe foarte multi cercetatori, separat de viteza foarte mare cu care se deplaseaza acum. De-a lungul anilor au aparut diverse teorii care sugerau faptul ca o gaura neagra ar putea expulza o stea intr-un asemenea mod, iar acum cercetatorii au avut ocazia de a confirma acest fenomen in Calea Lactee.

Calea Lactee a avut chiar recent pozata gaura neagra din mijlocul sau, insa evenimentul despre care vorbim a avut loc cu foarte mult timp in urma, si nu se stie cand ar mai putea avea loc altul similar. Cercetatorii sunt de parere ca steaua a fost aruncata in Calea Lactee acum aproximativ 5 milioane de ani, deci a strabatut distante foarte mari pana in momentul de fata, avand in vedere viteza sa foarte mare de deplasare.

Gaura Neagra din Calea Lactee va avea la inceputul anului viitor publicat si un clip video care ne va arata ceea ce se intampla in jurul sau, iar asta e ceva ce putina lume credea ca e posibil.

7 COMENTARII

1. Omul normal ca scrie de pe la altii..chiar crezi ca exista om ce sa stie ca sunt nu stiu cate gauri negre si cum functioneaza gravitatia unei gauri negre?
    Pai daca nimic nu ar putea parasi cum de exista aceasta persoana ce a putut parasi si de a spune povestea mai departe?!
    Omul era de pe vremea cand exista Srb pe aici obsedat de a se contrazice si doar 50% din comentarii erau adevarate

2. “Daca nimic (inclusiv persoana) nu poate parasi gravitatia unei gauri negre cum de exista aceasta informatie? Cineva a reusit sa paraseasca si sa povesteasca ? Sau au fost doar sinucigasi ce transmiteau ca nu mai pot iesi,ca nu mai pot parasi grav. unei gauri negre?”

Comentariul ăsta arată cât de joase sunt limitele cunoașterii tale.

3. Te-ai încurcat în cifre puțin.

1. Steaua aia nu poate avea o viteză de peste 300.000 km/s (adică mai mult decât viteza luminii). Așadar probabil este vorba despre viteza de 6 milioane de km/oră.

2. La viteza asta, steaua ar parcurge distanța Soare – Terra (149 milioane km) în 25 ore, și nu în 30 secunde.

3. Steaua respectivă nu a fost expulzată din gaura neagră a Căii Lactee, pentru că nimic nu poate părăsi gravitația unei găuri negre dincolo de orizontul evenimentelor.

Steaua respectivă a fost aruncată din discul de acreție al găurii negre supermasive a Căii Lactee – Sagittarius A.
    În discul de acreție, materia orbitează gaura neagră la viteze enorme.

Nu in ultimul rând, să nu uităm că galaxia noastră are mii, milioane sau miliarde de găuri negre. Una singură este super-masivă (Sagittarius-A) și aceea e în mijlocul galaxiei.

4. Viorel pe tine chiar te chinuie iDevice .
    Pai sa stai tu și sa cauți pe google doar din plăcerea de a replica orice publica iDevice este o boala la mansarda :)))
    Bănuiesc ca nu ești atât de inteligent și plin de informație.
    Ma distrez sa văd cât de preocupat ești …

5. Daca nimic (inclusiv persoana) nu poate parasi gravitatia unei gauri negre cum de exista aceasta informatie? Cineva a reusit sa paraseasca si sa povesteasca ? Sau au fost doar sinucigasi ce transmiteau ca nu mai pot iesi,ca nu mai pot parasi grav. unei gauri negre?
    Prea multe filme,sa ma anunti ce aparat/aparate sau persoane au numarat sau au venit cu un algoritm sa ne spuna ca sunt miliarde de gauri negre
    Lasa filmele sau nu le mai trata ca pe informatii reale..nu exista superman

6. Omul normal ca scrie de pe la altii..chiar crezi ca exista om ce sa stie ca sunt nu stiu cate gauri negre si cum functioneaza gravitatia unei gauri negre?