Planeta Marte: Dovezile despre Existenta Vietii care au SOCAT Internetul

Planeta Marte are publicate astazi o serie de presupuse dovezi despre existenta viatii acolo, ele socand intregul internet, iata cat de controversate sunt.

Planeta Marte dovezi viata insecte

Planeta Marte este una dintre planetele pe care omenirea se chinuie sa ajunga in momentul de fata, insa e greu de spus in ce masura vom reusi sa facem acest lucru cu tehnologiile pe care le avem acum la dispozitie. Pana atunci, o teorie a unui cercetator a aprins intreg internetul, acesta afirmand ca unele dintre obiectele care au fost pozate pe planeta Marte ar fi de fapt insecte, cand desigur ca acest lucru nu este nici pe departe adevarat.

Planeta Marte a avut supuse unei analize extrem de atente pozele facute de catre robotul Curiosity al celor de la NASA, iar profesorul universitatii din Ohio, William Romoser, a afirmat ca unele obiecte din ele sunt insecte. Vorbim despre un profesor emerit in arbovirologie, un om care a fost premiat pentru studiile pe care le-a facut, dar care a uimit foarte multa lume cu afirmatiile pe care le-a facut cu privire la planeta Marte, si pe care le vedeti in imaginile de mai jos.

Planeta Marte nu e plina de insecte inghetate

planeta marte insecte

Planeta Marte are de foarte multa vreme cautate semne de viata, iar acest profesor a afirmat ca in pozele acestea dovedeste fara dubiu faptul ca acolo exista insecte care confirma faptul ca planeta nu este una lipsita de viata. El a analizat obiectele din pozele robotului Curiosity ce se plimba pe planeta Marte, iar in unele dintre ele a gasit elemente care sunt similare cu partile corpurilor insectelor, evidentiindu-le in pozele pe care le puteti vedea.

planeta marte dovezi insecte

Planeta Marte nu a avut pana acum gasita vreo insecta, insa profesorul sustine ca in poze se vad aripi ale acestora, dar si diverse membre, ceea ce la o prima vedere poate parea o pura nebunie, insa multa lume l-a crezut. Daca va uitati cu atentie la poze, ati putea fi pacaliti ca pe planeta Marte sunt insecte iar cei de la NASA refuza sa recunoasca acest lucru si sa le prezinte pentru lumea intreaga ca fiind primele semne de viata de acolo.

reptila planeta marte

Planeta Marte poate ascunde viata, nimeni nu poate nega asta, insa ceea ce vedem in imaginile de mai sus mai mult ca sigur nu sunt insecte, altfel NASA ar fi confirmat asta, ori nu ar mai fi publicat imaginile pe internet.

1 COMENTARIU