Apple ATACATA dupa Afirmatiile privind PROBLEMELE cu Reparatiile iDevice-urilor

apple atacata probleme reparatii

Apple este atacata de catre diverse organizatii din SUA dupa afirmatiile conform carora pierde bani din reparatiile pe care le face pentru iPhone, iPad, Mac, etc. Apple sustine ca are proceduri stricte pentru procesele de reparatie astfel incat acestea sa fie sigure si de durata, ea impiedicand clientii sa isi repare produsele la service-uri terte, iar pentru asta a fost reclamata la autoritati.

Intr-o declaratie trimisa autoritatilor, cei de la Apple au spus ca ei nu fac profit din reparatiile pe care le efectueaza asupra produselor pe care le vand. Mai mult decat atat, Apple a afirmat si ca interzicerea clientilor de a folosi service-uri terte nu este facuta pentru a genera profit din reparatii, ci pentru a proteja clientii si produsele.

“Scopul nostru este de a realiza o reparație sigură și fiabilă pentru clienții noștri, indiferent dacă reparația este făcută de Apple sau de un furnizor de servicii desemnat de Apple. Pentru fiecare an din 2009, costurile furnizării serviciilor de reparații au depășit veniturile generate de reparații. Apple a cheltuit timp și bani pentru ca dispozitivele Apple să fie incredibil de prietenoase – dar sunt în continuare mașini complexe, foarte tehnice. Și există o serie de factori care ajung la atingerea obiectivului de a asigura reparațiile acestor dispozitive complexe sunt sigure și fiabile.”

Niciuna dintre asociatiile care au reclamat Apple din cauza faptului ca restrictioneaza posibilitate de a-i fi reparate produsele de service-uri terte nu crede ce spun cei din Cupertino. Toti afirma ca Apple minte si ca politica sa de a-si face produsele greu de reparat este une extrem de proasta, care ii produce pierderi inclusiv ei.

“Ideea că Apple pierde bani în reparații este sălbatică și un blestem care face propria sa. Răspunsul lui Apple pare vag în sens. Argumentul Apple este absurd. Apple dorește ca clienții lor și guvernul federal să accepte ideea că, în timp ce există un monopol de reparații, este un monopol benefic, făcut pentru binele nostru.”

Toti sunt de parere ca oamenii din intreaga lume ar avea de castigat daca Apple ar permite repararea produselor sale si de catre service-uri terte fara anularea garantiei. Apple are sume absurd de mari pentru repararea produselor proprii, insa acest lucru s-ar putea termina destul de curand.

8 COMENTARII

  1. Bullshit. Cand dai jos un display apple si il pui pe un telefon identic pierzi functia de trutone. Unde este protectia?

  2. Eu sunt foarte multumit de service-ul apple de la istyle, le-am dus telefonul cu problema la semnal(iphone 7) si mi-au dat altul nou in schimb, telefonul nemaiavand garantie de cel putin un an.

  3. Eu unu sunt foarte multumit de service-ul lor, am dus telefonul la iStyle pentru o problema la semnal(iphone7) si mi-au dat altul nou, telefonul nemaiavand garantie de cel putin un an.

  4. Eu unu sunt foarte multumit de service-ul lor, am dus telefonul la service pentru o problema la semnal(iphone7) si mi-au dat altul nou, telefonul nemaiavand garantie de cel putin un an.