NASA Cauta un Nou Pamant, Planul ULUITOR Anuntat pentru Omenire

NASA cauta un nou Pamant, iar pentru intreaga omenire a dezvaluit planul sau uluitor cu care vrea sa ne salveze, iata ce intentioneaza sa faca acum.

NASA nou pamant

NASA cauta un nou Pamant pentru intreaga omenire, agentia spatiala americana punand in practica exact ceea ce am vazut in atat de multe filme stiintifico-fantastice care au fost lansate in ultimii ani. Cei de la NASA au nuntat ca intentioneaza sa lanseze o noua nava spatiala care va fi echipata cu un telescop capabil sa scaneze universul pentru a gasi o planeta care sa poata sustine viata umana in acelasi mod in care o sustine Pamantul in momentul de fata.

NASA a ales denumirea Habitable Exoplanet Observatory (HabEx) pentru aceasta misiune, scopul fiind de a descoperi planete din afara sistemului solar care au capacitatea de a ne permite sa traim exact precum aici. Avand in vedere ca distrugem incetul cu incetul Pamantul, descoperirea unei alte planete pe care sa o distrugem in cateva mii de ani este necesara, iar cei de la NASA fac acum primii pasi spre indeplinirea acestui obiectiv foarte important.

NASA Cauta un Nou Pamant, Planul ULUITOR Anuntat pentru Omenire

NASA a descoperit foarte multe planete din afara sistemului nostru solar, insa din pacate niciuna dintre ele nu este capabila sa sustina viata, deci daca am avea ocazia sa plecam de aici, nu am avea unde sa o facem. NASA va instala in aceasta nava spatiala un telescop similar cu cel existent pe Hubble, doar ca oglinda acestuia va avea 4 metri, in loc de 2.4 metri, deci va fi capabil sa surprinda mai clar imagini cu planete aflate la distante mult mai mari.

“Scopul nostru este să vedem dacă putem găsi o planetă care este similară cu Pământul – una care poate susține viața. Cu toate că am identificat o serie de planete în afara sistemului nostru solar, până în prezent, nu s-a dovedit în mod concludent că niciuna nu are elementele necesare pentru locuință. Misiunea HabEx ar fi următorul pas logic în căutarea planetelor similare cu Pământul nostru. ”

NASA monteaza inclusiv un fel de copertina pe acest telescop, ea reducand cantitatea de lumina receptata de la stelele aflate mai aproape de el, si permitand detectarea luminii stelelor aflate la distante mai mari. NASA investeste si sume foarte mari de bani in acest proiect, iar asta pentru ca el e foarte important pentru omenire si pentru descoperirea de o posibila noua casa pentru macar o parte dintre locuitorii planetei actuale.

NASA are deocamdata dezvaluite doar planurile, insa constructia efectiva a navei spatiale si trimiterea sa in spatiu sunt inca foarte departe, deci va trece destul timp pana cand planul va fi dus la bun sfarsit.