Netflix: SURPRIZA MAJORA cu Cel mai POPULAR Film din 2019

Netflix a surprins cu anuntarea celui mai popular film al anului 2019, dar si cu o veste extrem de buna pentru foarte multi abonati din toata lumea.

0

Netflix adam sandler

Netflix a facut o surpriza foarte interesanta zilele acestea, si a dezvaluit care a fost cel mai popular film din platforma sa de streaming video in anul 2019, iar selectia este una care ridica destul de multe spranceni. Conform celor de la Netflix, filmul Murder Mystery in care Adam Sandler si Jennifer Aniston apar in rolurile principale a fost cel mai urmarit de catre abonati, cu cifrele cele mai mari inregistrate in SUA, Canada, Noua Zeelanda, Australia, Mexic, Columbia, Argentia, Singapore, si Emiratele Arabe Unite.

Netflix a avut parte de foarte mare succes cu aceasta creatie a lui Adam Sandler, si a ales sa mai faca un film cu el, lansat pe final de 2019 sub denumirea Uncut Gems, dar despre popularitatea sa deocamdata nu se stie mai nimic. Totusi, Netflix a luat o decizie surpriza, si a ales sa incheie inca 4 contracte de productie pentru 4 filme pe care le va produce Adam Sandler pentru platforma, si ramane de vazut cat succes vor avea si acestea in viitor.

Netflix: SURPRIZA majora cu Cel mai POPULAR Film din 2019

Netflix a finantat doar doua filme regizate de Adam Sandler, in care el este si in rolul principal, dar actorul a mai lucreat in acelasi mod la productia The Ridiculous 6, The Do-Over, Sandy Wexler si The Week Of. Cei de la Netflix sunt practic innebuniti dupa Adam Sandler, la fel ca si abonatii, care nu se mai satura sa urmareasca filmele produse de catre celebrul comediant, iar compania americana ii da ocazia sa isi continue cariera de actor/regizor.

„Fie că îl cunoașteți ca Sandman, băiatul de apă, Billy Madison, Happy Gilmore, Nick Spitz sau pur și simplu Adam, un lucru este clar: membrii noștri nu pot obține suficient. Le plac poveștile și umorul lui, așa cum am văzut cu Murder Mystery. Așadar, nu aș putea fi mai încântat să extind parteneriatul cu Adam și echipa Happy Madison și să transmit mai multe râsuri în întreaga lume.”

Netflix sustine ca filmul Murder Mystery a fost vazut de 83 de milioane de abonati din intreaga lume in prima luna dupa lansare, deci jumatate din totalul celor care au cont au si vazut filmul, cifrele fiind duble fata de cele ale The Irishman. Daca ar fi sa transpunem succesul filmului Murder Mystery in bilete de cinema vandute, filmul ar fi generat incasari e aproximativ 500 de milioane de dolari, ceea ce l-ar fi facut un succes urias, in final.

Netflix mizeaza foarte mult pe popularitatea pe care o are Adam Sandler, si are de ce, iar multumita lui va generat cu siguranta si incasari pe masura asteptarilor din cresterea numarului de abonati din platforma.