Planeta Marte: NASA Anunta o Descoperire INCREDIBILA (VIDEO)

Planeta Marte are anuntata o descoperire incredibila de catre cei de la NASA, iata ce au reusit sa observe multumita navei MAVEN care orbiteaza planeta.

Planeta Marte are parte de o noua descoperire incredibila anuntata de catre compania NASA, clipul video de mai sus aratandu-ne nava spatiala MAVEN trimisa de catre agentia spatiala americana acolo. Mava spatiala MAVEN a celor de la NASA se afla in orbita de pe planeta Marte de foarte multa vreme, insa acum aceasta a descoperit ca ionosfera este organizata in multiple straturi, iar printre acestea exista si anumite rupturi nedetectate pana acum.

Planeta Marte are ionosfera afectata de un fenomen care se intampla foarte des pe Pamant, si care afecteaza de multe ori comunicatiile, dar acolo nu a fost observat asa ceva pana recent. Oamenii de stiinta n-au putut explica fenomenul pe Pamant pentru ca el se formeaza la altitudini foarte mari in care nu se prea pot aduna date, dar multumita navei MAVEN cei de la NASA pot analiza fenomenul de pe planeta Marte pentru a intelegere ce se intampla si aici.

Planeta Marte: NASA Anunta o Descoperire INCREDIBILA (VIDEO)

Planeta Marte va avea straturile si rupturile din ionosfera explorate indeaproape de catre cei de la NASA cu nava MAVEN, pe Pamant problemele aparand din cauza plasmei electrice care se formeaza in ionosfera. Explicat simplu, atunci cand postul tau radio a fost inlocuit de altul, problema vine de la acest fenomen din ionosfera, iar daca pe Pamant nimic nu poate fi analizat cum trebuie, atunci NASA o va face pe planeta Marte cu nava sa.

Planeta Marte ii permite navei MAVEN sa orbiteze la altitudini mult mai mici decat cele la care e necesara analiza pe Pamant, iar asta le ofera celor de la NASA posibilitatea de a studia fenomenul indeaproape. Pe Pamant altitudinea e atat de nepotrivita incat nu pot zbura avioane, nici sateliti, astfel ca in afara de a analiza acest fenomen pe planeta Marte, NASA nu prea are alte solutii pentru a descoperi de ce se intampla aceasta problema.

Planeta Marte este la foarte mare distanta de Pamant, e greu de ajuns acolo, insa iata ca ea ne-ar putea ajuta sa deslusim unele dintre fenomenele care au loc pe Pamant, si de care nu am putut afla nimic clar.