NASA: 8 ASTEROIZI Recent Descoperiti vin Aproape de Pamant

NASA a descoperit in 2020 8 noi asteroizi care vin cu viteza mare spre Pamant in momentul de fata, iata ce a zis in legatura cu traiectoria acestora.

NASA 8 asteroizi

NASA a descoperit in ultima saptamana din luna ianuarie nu mai putin de 8 asteroizi care se indreapta cu mare viteza spre Pamant si vor ajunge aproape de planeta noastra in urmatoarele 7 zile. Primul asteroid dintre cei 8 a fost descoperit in data de 24 ianuarie de catre agentia spatiala NASA, in timp ce ultimul a fost descoperit in data de 1 februarie, insa niciunul nu ar urma sa loveasca Pamantul, cel putin conform cercetatorilor americani.

NASA este obligata sa emita alerte pentru orice fel de asteroid care se indreapta spre Pamant si poate ajunge in apropierea planetei, dar nici de aceasta data nu este de asteptat ca vreunul sa loveasca planeta. Cel mai mare dintre cei 8 asteroizi pe care NASA i-a descoperit poarta denumirea 2020 BQ11, acesta avand un diametru de aproximativ 77 metri, deci ar putea produce pagube foarte mari daca ar lovi Pamantul, dar nu la nivel continental.

NASA: 8 ASTEROIZI Recent Descoperiti vin Aproape de Pamant

NASA spune ca acesti 8 asteroizi ar urma sa treaca pe langa Pamant in urmatoarele 8 zile, iar cel mai mare dintre ei va ajunge aproape de planeta noastra in cursul zilei de astazi. Acesta este unul dintre grupurile destul de obisnuite de asteroizi pe carecei de la NASA le descopera in universul care ne inconjoara, deci nu foarta lume a fost uimita de ceea ce a avut de spus agentia de acesta data, foarte multe roci trecand in mod obisnuit pe langa Pamant.

“Nasa a descoperit opt asteroizi care sunt cu toții îndreptați spre a ajunge in apropiere de frumoasa noastră planetă albastră. Primul a fost reperat pe 24 ianuarie și ultimul pe 1 februarie. În următoarele șapte zile, toate trebuie să facă „apropieri de Pământ”. Niciuna dintre rocile spațiale nu este suficient de mare pentru a șterge civilizația umană, dar tot ar face unele daune dacă ne-ar lovi.”

NASA este totusi obligata sa emita alerte pentru asteroizi deoarece unii dintre ei pot avea traiectoria modificata de catre interactiunea cu alte roci din univers, planete, sau stele, deci ar putea ajunge mai aproape de Pamant. Chiar daca niciun asteroid care ar putea produce pagube uriase nu e preconizat a ajunge aproape de Pamant in urmatorii ani, cei de la NASA incearca sa tina toata lumea la curent cu tot ceea ce ajunge pe lanta planeta.

NASA nu emite alerte si pentru asteroizii de mici dimensuni, foarte multi la numar, care intra in atmosfera si sunt complet dezintegrati inainte de a lovi suprafata, deci exista foarte multe pe care noi inca nu le stim.