Telekom: ANUNT URIAS, Noi CRESTERI de PRETURI pentru 2020 ?

Telekom face un anunt urias pentru clientii din toata Romania prin echipa sa de conducere, iata ce spune despre noi cresteri de preturi in anul 2020.

0

Telekom majorari

Telekom a inceput anul cu o crestere de preturi pentru toate serviciile pe care le ofera pentru clientii din Romania, ceea ce desigur ca a generat extrem de multe plangeri pe mai toate mediile de comunicare publice. Foarte multi clienti ai celor de la Telekom se plang din cauza faptului ca au crescut iar preturile, a treia oara intr-un singura an, iar acum unul dintre managerii grupului de telecomunicatii face un anunt foarte important pentru Romania.

Telekom a crescut preturile in ultimul an din cauza cresterii preturilor pentru serviciile de care beneficiaza compania pentru a-si oferi serviciile, dar in 2020 nu ar mai intentiona sa faca alte majorar de preturi. Telekom sustine ca daca nu se va mai modifica nimic in ceea ce priveste preturile pe care le au serviciile de care beneficiaza in Romania, atunci ea nu intentioneaza sa mai creasca preturile pentru serviciile pe care le ofera pentru clientii din tara.

Telekom: ANUNT URIAS, Noi CRESTERI de PRETURI pentru 2020 ?

Telekom acuza Guvernul Romaniei ca in 2019 i-a facut o surpriza mare, desigur negativa, si i-a crescut costurile de functionare, astfel ca de asta a fost necesara o crestere a preturilor pentru servicii. Telekom spune ca a crescut preturile serviciilor sale pentru ca pierdea bani in timp ce le oferea pentru clienti, majorarile fiind necesare pentru ca in 2019 si 2020 compania sa nu mai piarda bani, germanii fiind aici pentru a face profit, nu pierderi.

Telekom nu are in momentul de fata planuri sa mai scumpeasca vreun serviciu, dar omul care se ocupa acum de clientii rezidentiali spune ca in cazul in care vor mai exista segmente care pierd bani, se vor creste preturile. Practic, Telekom vrea sa treaca pe profit, iar asta inseamna ca va creste preturile pentru servicii, chiar daca nu ofera calitatea pe care o asteapta clientii, dar desigur ca asta e o cu totul alta problema a companiei.

Telekom si-a “pus multi clienti in cap” cu modificarile pe care le-a facut in cursul anilor 2019 si 2020, iar cum vanzare catre Orange nu se va intampla prea curand, se cauta solutii pentru ca pierderile sa fie oprite.