Planeta Jupiter: Anuntul INCREDIBIL al NASA ce UIMESTE Lumea

Planeta Jupiter are un anunt incredibil facut de catre cercetatorii de la NASA, iata ce au descoperit dupa zeci de ani de analizare a planetei indepartate.

Planeta Jupiter apa

Planeta Jupiter are un anunt incredibil facut de catre NASA, care dupa decenii de privit lucrurile gresit, vine acum cu informatii menite sa schimbe in totalitate felul in care trebuie privita planeta. Conform celor mai recente informatii venite de la sonda Juno trimisa aproape de planeta Jupiter, cei de la NASA au afirmat ca in atmosfera planetei exista mult mai multa apa decat se credea dupa ce sonda Galileo a analizat o parte a acesteia cu mult timp in urma.

Planeta Jupiter a avut zona ecuatoriala analizata de catre sonda Juno, iar datele trimise catre NASA confirma faptul ca 0.25% din atmosfera de acolo este formata din apa, ceea ce ar putea sugera ca ar putea exista si viata. Ceea ce au descoperit acum cercetatorii de la NASA confirma si faptul ca planeta Jupiter are o atmosfera care nu e compusa in mod uniform de aceleasi molecule, astfel ca apa e prezenta in unele zone, in timp ce in altele nu.

Planeta Jupiter: Anuntul INCREDIBIL al NASA ce UIMESTE Lumea

Planeta Jupiter este monitorizata de catre sonda Juno inca din 2016, iar acum ca cercetatorii au descoperit si dovezi ca exista apa in atmosfera sa, sunt cu atat mai interesati sa vada ce altceva mai pot descoperi. Ei urmeaza sa directioneze sonda Juno pentru a analiza cu mai multa atentie zone diferite din atmosfera de pe planeta Jupiter pentru a vedea daca teoria actuala privind lipsa uniformitatii se aplica in continuare pentru zonele pe care inca nu le-au analizat.

“Descoperirea surprinzătoare a lui Juno potrivit căreia atmosfera nu era bine amestecată chiar și sub vârfurile norului este un puzzle pe care încă îl încercăm să ne dăm seama. Nimeni nu ar fi ghicit că apa ar putea fi atât de variabilă pe întreaga planetă. Când ne gândim că avem lucruri descoperite, Jupiter ne amintește cât mai avem de învățat.”

Planeta Jupiter va fi mai mult ca sigur analizata cu mult mai mare atentie pentru a se vedea daca exista intr-adevar sanse ca viata sa poata fi descoperita din moment ce exista apa in atmosfera. Cercetatorii de la NASA sunt totusi destul de rezervati in ceea ce priveste descoperirile pe care le pot face in ceea ce priveste planeta Jupiter, insa s-ar putea sa aiba parte de surprize foarte mari dupa ce vor incepe analizele amanuntite acolo.

Planeta Jupiter este foarte departe de Pamant, deci analizarea in totalitate este extrem de dificila, astfel ca va dura destul de mult pana cand vom afla ceea ce se ascunde in atmosfera de acolo.