Planeta Marte: Imaginea ULUITOARE Facuta in PREMIERA de NASA

Planeta Marte are o imagine uluitoare publicata in premiera de catre NASA, cercetatorii facand o descoperire uimitoare care a surprins toata planeta.

Planeta Marte pesteri

Planeta Marte are parte de o premiera la care foarte putina lume s-ar fi asteptat, cei de la NASA reusind sa surprinda ceva ce nu parea posibil pentru corpul ceresc atat de indepartat de Pamant. Folosind sonda camerei HiRise care orbiteaza planeta Marte in momentul de fata, cei de la NASA au reusit sa surprinda o imagine extrem de interesanta cu una dintre gaurile adanci care a fost observata la suprafata, si pe care agentia spatiala nu a putut inca sa o analizeze.

Planeta Marte a avut aceasta imagine inregistrata pe data de 24 ianuarie de catre sonda spatiala a celor de la NASA, iar desigur ca pana acum nimeni nu a reusit sa explice ce anume se ascunde in aceasta gaura adanca. Crescand luminozitatea imaginii inregistrate de catre sonda, cercetatorii n-au reusit sa afle chiar atat de multe, ei dorind sa afle daca aceasta e o iesire a vreunui canal de pesteri de sub suprafata de pe planeta Marte, sau doar o gaura fara importanta.

Planeta Marte: Imaginea ULUITOARE Facuta in PREMIERA de NASA

Planeta Marte pesteri secrete

Planeta Marte nu a avut subteranul navigat de catre vreo sonda a NASA, sau a altei agentii spatiale, astfel ca imaginile de acest gen sunt extrem de interesante pentru cercetatori in descoperirea eventualelor secrete. Cei de la NASA speculeaza ca sub suprafata de pe planeta Marte se ascund foarte multe pesteri vulcanice, insa in momentul de fata imaginile facute din orbita planetei sunt singura metoda prin care ele pot fi analizate, chiar daca nu prea bine.

“Pardoseala groapei pare a fi nisip neted și este înclinată spre sud-est. Speranța era să stabilească dacă aceasta era o groapă izolată sau dacă era un luminator într-un tunel, la fel ca luminatoarele din tuburile de lavă din Hawai. În mod evident, nu putem vedea niciun tunel în pereții vizibili, dar ar putea fi în ceilalți ziduri care nu sunt vizibile.”

Planeta Marte isi ascunde foarte bine secretele, iar robotii si sondele care au fost trimise acolo inca nu le pot furniza cercetatorilor informatiile de care au nevoie pentru a analiza cat se poate de bine tot ceea ce se ascunde sub suprafata. Asta inseamna ca inca pot exista foarte multe secrete importante pe care cercetatorii nu le vor putea analiza, planeta Marte fiind extrem de complexa, si mare, deci e foarte greu de descoperit la fel ca Pamantul.

Planeta Marte urmeaza sa aiba un nou robot al celor de la NASA trimis chiar in vara acestui an acolo, deci va ajunge in 2021, insa el nu va putea explora pesterile care exista sub suprafata sa.