NASA: Anunt INCREDIBIL, aproape de a CONFIRMA Viata Martiana

NASA a facut un anunt incredibil si este aproape de a confirma faptul ca exista viata pe planeta Marte, iata ce au descoperit acolo cercetatorii americani.

NASA viata marte

NASA a facut un anunt incredibil, iar asta pentru ca robotul trimis de catre ea pe planeta Marte pentru a analiza corpu cosmic ar fi descoperit primele posibile forme de viata de acolo. Conform cercetatorilor agentiei spatiale americane, pe planeta Marte ar fi fost descoperit ceva ce se numeste tiofen(thiophenes), acelasi lucru existand pe Pamant in unele tipuri de ciuperci, de exemplu, iar acolo NASA crede ca ar confirma faptul ca a existat, sau inca exista, viata.

NASA a avut multe teorii dezvoltate in baza acestei descoperiri, iar unii cercetatori cred ca acolo aceste molecule ar exista, sau ar fi existat, in bacterii, nu in legume care sunt prezente pe Pamant. Conform cercetatorilor, moleculele de acest gen au patru carboni de atom, si unul de sulf, aranjati int forma circulara, ambele fiind elemente biologice esentiale, insa chiar si asa, NASA inca nu spune cu certitudine ca ele au stat la baza vietii de pe planeta Marte.

NASA: Anunt INCREDIBIL, aproape de a CONFIRMA Viata Martiana

NASA spune ca e posibil ca aceste molecule sa fi fost aduse de meteoriti, sau facute acolo in urma unui impact care sa fi generat o temperatura foarte mare in zona de contact de pe suprafata planetei Marte. Actualul robot care a descoperit aceste molecule pe suprafata de pe planeta Marte nu e capabil sa le analizeze pentru a confirma fara dubiu existenta de viata acolo, dar NASA va trimite in iulie un alt robot care are un aparat ce poate face aceasta analiza.

“Am identificat mai multe căi biologice din care se pare tiofenele care par mai probabile decât cele chimice, dar avem încă nevoie ma multe dovezi. Dacă găsim tiofene pe Pământ, atunci am avea prezumtia logica a faptului ca sunt biologice, dar pe Marte, desigur, bara pentru a demonstra că trebuie să fie destul de mare. Cred că dovada va necesita într-adevăr să trimitem oameni acolo, iar un astronaut privește printr-un microscop și vede un microb în mișcare “.

NASA vrea sa foloseasca urmatorul robot pentru a analiza moleculele si a vedea daca ele contin izotopi de carbon si sulf, deci acesta contine aparatura de ultima generatie pentru analiza avansata. Asta inseamna ca va trebui sa asteptam pana in 2021 pentru a afla daca pe planeta Marte a existat sau exista intr-adevar viata, cei de la NASA fiind extrem de precauti in ceea ce priveste confirmarea faptului ca au descoperit pentru prima oara viata extraterestra.

NASA va incerca cu siguranta sa adune mai multe informatii cu privire la ceea ce se ascunde pe planeta Marte, iar in 2021 ar trebui sa vina un mare anunt, sau o mare dezamagire de la americani.