Telekom: Anuntul Coronavirus pentru TOTI Clientii, Angajatii

Telekom a facut un anunt foarte important cu privire la Coronavirus care ii vizeaza pe toti clientii si angajatii din Romania, iata ce spune compania.

0

Telekom covid-19

Telekom, la fel ca oricare alta companie care functioneaza in Romania in momentul de fata, nu poate ignora problemele pe care le aduce Coronavirus in tara noastra, si are un anunt important pentru toti clientii si angajatii. Acest anunt vine de la presedintele companiei Telekom, Miroslav Majoros, acesta discutand despre situatia actuala, dar si despre masurile pe care compania le ia pentru a-i ajuta atat pe angajatii, cat si pe clientii sai, din toata Romania.

Telekom spune ca le ofera angajatilor posibilitatea de a lucra de acasa daca profilul job-ului lor permite asta, iar cei care lucreaza in teren sunt dotati cu echipament de protectie, dezinfectant, si sunt bine informati in legatura cu masurile de protectie. Telekom a luat deasemenea masuri pentru a asigura luarea cat mai rapida a unor decizii pentru a mentine compania operationala, dar si serviciile active pentru clientii sa din toata Romania in aceasta perioada.

Telekom: Anuntul Coronavirus pentru TOTI Clientii, Angajatii

Telekom spune deasemenea ca un obiectiv foarte important este stabilitatea retelei sale din Romania, astfel ca monitorizeaza constant performantele acesteia in conditiile cresterilor abrupte de trafic din aceasta perioada. Cei de la Telekom, la fel ca si alti operatori, inregistreaza in aceasta perioada cresteri pentru traficul de internet mobil, ceea ce e perfect normal, insa compania se uita cu foarte mare atentie la situatie pentru a se asigura ca serviciile raman active.

“La Telekom Romania, luăm ameninţarea Covid-19 foarte în serios atât din punct de vedere uman, cat şi din perspectivă de business. Noi, la Telekom, punem siguranţa angajaţilor noştri pe primul loc. De aceea am implementat alternativa muncii de acasă pentru toţi cei al căror loc de muncă îl permite. Cel de-al doilea obiectiv, după sănătatea oamenilor, este stabilitatea reţelei şi pentru aceasta noi monitorizăm perfomanţa reţelei, îi asigurăm continuitatea şi prioritizăm activităţile pentru a securiza operaţiunile în condiţiile creşterii abrupte şi schimbării cererii.”

Telekom este deasemenea concentrata pentru a mentine si partea de servicii de voce activa in intreaga tara, fiind constienta de rolul strategic important pe care aceasta il are la nivel national. Telekom furnizeaza servicii de comunicatii si pentru autoritati, deci este extrem de important ca acestea sa poata comunica, atat prin apeluri telefonice, cat si prin internet, angajatii companiei fiind in aceasta perioada concentrati pe a mentine functionarea tuturor serviciilor.

Telekom pare sa fie pregatita pentru a isi mentine toata infrastructura in functiune totala pe durata de timp in care oamenilor li se recomanda sa ramana mai mult in case pentru a preveni raspandirea Coronavirus.