RCS & RDS: Mesajele de care TREBUIE sa STIE Toti Clientii

RCS & RDS a publicat o serie de mesaje foarte importante despre care trebuie sa stie toti clientii sai din Romania, dar si restul romanilor din tara.

RCS & RDS grija

RCS & RDS a publicat o serie de mesaje pentru toti clientii sai din Romania, dar si pentru restul romanilor, pentru ca in final este vorba despre o situatie in care suntem implicati cu totii, si doar daca avem grija unii de altii vom trece c bine peste ea. RCS & RDS a publicat o serie de mesaje din campania #amgrija, cea prin care incearca sa le arate oamenilor cum se protejeaza angajatii sai impotriva unei infectari cu Coronavirus, astfel incat clientii sa poata sta acasa.

#amgrijă spun și colegii de la Call-Center Digi, care, deși lucrează de acasă, au grijă să fii informat, ascultat și…

Publicată de DIGI Romania pe Miercuri, 1 aprilie 2020

RCS & RDS le-a transmis in repetate randuri clientilor sai din Romania mesaje de a sta acasa in aceasta perioada foarte grea pentru foarte multa lume, iar campania #amgrija are menirea de a ne transmite sa nu iesim fara rost din case. RCS & RDS ne arata ca angajatii sai sunt la lucru, si sunt pregatiti sa ne rezolve orice fel de probleme, fie la telefon, fie online, fie pe teren, astfel incat noi sa nu fim nevoiti sa mergem in vreunul dintre punctele sale de lucru pentru a rezolva probleme, sau a plati.

RCS & RDS: Mesajele de care TREBUIE sa STIE Toti Clientii

RCS & RDS a publicat in ultima vreme si tutoriale pentru a facei plati online pentru facturile pe care le primim lunar de la companie, astfel incat sa nu mai fie nevoie sa mergem undeva pentru a face asta. RCS & RDS le cere tuturor clientilor sa se foloseasca de toate serviciile online pe care le au la dispozitie pentru a rezolva orice probleme, a cumpara servicii noi, sau a cere ajutor, fara sa iasa din casa daca nu au un motiv serios pentru a face asta in aceasta perioada.

#amgrijă să ai încredere în ziua de mâine, când lucrurile vor reveni la normal. Și azi, și mâine, vom fi gata să…

Publicată de DIGI Romania pe Luni, 30 martie 2020

RCS & RDS le cere deasemenea imperativ clientilor sai din Romania sa nu faca vreo modificare pentru echipamentele pe care le au in custodie pentru ca echipele sale sa nu fie nevoite sa vina in casele lor. Aici e un dublu risc de infectare, atat pentru angajat, cat si pentru client, astfel ca nu modificati in vreun fel echipamentele de la RCS & RDS, folositi-le asa cum ati face-o in mod normal, si in mod teoretic n-ar trebui sa existe vreo problema cu ele.

RCS & RDS incearca sa isi tina angajatii in siguranta in aceasta perioada, le cere tuturor clientilor sa o ajute sa isi indeplineasca acest obiectiv, si depinde de noi toti pentru a trece cu bine peste aceasta pandemie.