Planeta Venus: Anuntul ULUITOR, ce se Ascunde sub Suprafata

Planeta Venus are o descoperire uluitoare facuta de catre cercetatori, acestia facand un anunt cu privire la secretul descoperit sub suprafata sa.

Planeta Venus magma

Planeta Venus este in centrul unui anunt uluitor care dezvaluie ceva ce se ascunde sub suprafata planetei de ceva vreme, insa cercetatorii au reusit abia acum sa desluseasca misterul evenimentelor. Conform cercetatorilor, sub suprafata de pe planeta Venus s-ar ascunde o foarte vasta zona plina de magma, ei crezand ca analizarea cu atentie a acesteia ar putea explica unele dintre secretele privind formarea si modificarea Pamantului de-a lungul a miliarde de ani.

Planeta Venus este “aproape” de Pamant, se afla intre planeta noastra, Mercur si Soare, iar cercetatorii cred ca ele au avut un proces de formare destul de similar. Cercetatorii spun ca atat planeta Venus, cat si Pamantul, ar fi avut la un moment dat pe suprafata lor doar oceane de magma topita, aceasta fiind transformata de-a lungul timpului in ceea ce vedem astazi, atat pe planeta noastra, cat si pe cea “vecina” din sistemul nostru solar.

Planeta Venus: Anuntul ULUITOR, ce se Ascunde sub Suprafata

Planeta Venus ar fi formata din materiale similare cu cele pe care le regasim si pe Pamant, ea avand si o dimensiune similara cu cea a planetei noastre, deci analizarea sa ne-ar putea dezvalui multe secrete. Pamantul a avut un “ocean” de magna care s-a solidificat acum aproximativ 2 miliarde de ani, insa cel de pe planeta Venus ar fi ramas in continuare in stare lichida, conform cercetatorilor care vor sa faca o analiza mai amanuntita a situatiei.

Planeta Venus urmeaza sa fie explorata de catre cei de la NASA cu un robot care va fi trimis acolo la un moment dat, deci s-ar putea sa avem deslusite unele dintre secrete, ceea ce ar putea explica multe in legatura cu Pamantul. Avand in vedere ca planeta Venus este in apropierea Pamantului, trimiterea unui robot pentru analizarea sa nu este o misiune imposibila, mai ales ca pe Marte exista deja misiuni de explorare in plina desfasurare de cativa ani.

Planeta Venus ne-ar putea ajuta sa aflam mai multe despre felul in care a evoluat Pamantul, dar ar putea deasemenea sa ascunda si alte secrete cu privire la evolutia omenirii.