Vodafone: Mesaj Nou de care TREBUIE sa Stie Clientii Romani

Vodafone are un nou mesaj pentru toti clientii sai din Romania, iata ce vrea grupul de telecomunicatii sa stim cu totii in acest weekend si cat conteaza.

0

Vodafone protectie

Vodafone a publicat astazi un nou mesaj pentru clientii sai din Romania, multe milioane de persoane fiind in vederea informatiei pe care operatorul de telecomunicatii o anunta pentru oameni. Cei de la Vodafone ne arata in primul rand faptul ca au montat panouri de protectie in magazinele pe care le au in Romania, cel mai probabil inclusiv partenerii lor avand fix acelasi lucru implementat, deci exista protectie atat pentru clienti, cat si pentru angajati.

Vodafone are deasemenea un nou program pentru magazinele proprii, cat si cele ale partenerilor din Romania, acesta fiind listat in formatul nou pe website-ul grupului de telecomunicatii. Va spuneam inca de zilele trecute ca Vodafone a facut modificari pentru modul in care functioneaza magazinele sale din tara, iar acum programele actualizate, cat si informatiile cu privire la cele care mai sunt deschise, sau nu, chiar si la parteneri, sunt acum disponibile.

Vodafone: Mesaj Nou de care TREBUIE sa Stie Clientii Romani

Vodafone face din nou o recomandare pentru clienti sa nu vina in magazine pentru a plati facturile pe care le-au primit, fie ca sunt clienti vechi, sau au venit impreuna cu preluarea UPC. Vodafone militeaza in continuare pentru plata facturilor sale prin intermeidul serviciilor care sunt disponibile online in momentul de fata, iar asta pentru ca riscul de a fi infectati cu Coronavirus poate fi evitat daca se alege plata online a facturii de catre clienti.

În această perioadă putem face bine stând acasă. Serviciile de plată online ne ajută să evităm deplasările:…

Publicată de Vodafone Romania pe Sâmbătă, 4 aprilie 2020

Vodafone a implementat si prevederile ordonantelor militare din ultima perioada, astfel ca toti clientii cu varste de peste 65 de ani au prioritate la rezolvarea problemelor in magazine intre orele 11:00 – 13:00. E posibil ca alti clienti sa nu fie ajutati de catre angajatii Vodafone, sau cei ai partenerilor daca intre acele ore se prezinta mai multi oameni care au varste de peste 65 de ani, asa ca e bine sa stiti ce va asteapta daca mergeti.

Vodafone incearca sa-si invete clientii sa se protejeze si sa nu mearga in magazinele sale daca nu este necesar, si in acelasi timp ofera diverse beneficii pentru toti cei din tara in aceasta perioada.