Planeta Saturn: INCREDIBILA Descoperire ce a Uluit Omenirea

Planeta Saturn are o descoperire incredibila anuntata de catre cercetatori, acestia reusind sa uluiasca inreaga lume cu un plan important pentru omenire.

Planeta Saturn habitat

Planeta Saturn este in centrul unei descoperiri incredibile a cercetatorilor de la NASA, care au reusit sa uluiasca intreaga lume multumita misiunii Cassini care a fost trimisa pentru a aduna cat mai multe date in legatura cu ea. Separat de planeta Saturn, sonda a trimis informatii inclusiv despre lunile acesteia, iar unala dintre ele a intrat in atentia celor de la NASA, mai exact luna Enceladus, iar asta pentru ca pe ea se intampla in fenomen neobisnuit.

Planeta Saturn are multiple luni, insa Enceladus e singura cunoscuta care are foarte multa apa inghetata pe suprafata sa, unii cercetatori de la NASA crezand ca acolo s-ar putea ascunde inclusiv viata. Separat de asta, se pare ca de pe Enceladus sunt aruncate in spatiul cosmic inclusiv bucati de gheata de pe suprafata lunii de langa planeta Saturn, iar cei de la NASA vor sa afle mai multe informatii in legatura cu aceasta situatie, dar sa afle si daca viata se ascunde acolo.

Planeta Saturn: INCREDIBILA Descoperire ce a Uluit Omenirea

Planeta Saturn nu ascunde apa, sau cel putin datele descoperite pana acum nu sustin o asemenea teorie, astfel ca NASA se concentreaza mai mult pe luna Enceladus din moment ce acolo exista apa inghetata. Luna Enceladus este considerata de catre cei de la NASA si singurul loc in care ar exista un habitat similar cu cel de pe Pamant, posibil chiar capabil sa sustina viata, dar e nevoie de mai multe explorari pe luna de langa planeta Saturn pentru a confirma asta.

“Enceladus este singurul mediu de locuit actual confirmat dincolo de Pământ, este singura lume care îndeplinește cerințele canonice pentru locuință. Următorul pas este căutarea semnăturilor vieții în materialele oceanice Enceladus, iar Enceladus îl face ușor, deoarece își evacuează materialul oceanic în spațiu. Știm acum că există o mulțime de lumi oceanice în sistemul nostru solar și fiecare după cum înțelegem în prezent este unică și fiecare oferă ceva diferit înțelegerii noastre despre lumile oceanice.”

Planeta Saturn este foarte departe de Pamant, iar cei de la NASA trimit deja o noua sonda spatiala langa ea, pentru a analiza luna Titan, insa unii cercetatori cer si ca luna Enceladus sa fie explorata. Daca acest lucru s-ar putea intampla, atunci exista sanse ca aceasta luna de langa planeta Saturn sa aiba dezvaluite mai multe dintre secrete, si poate sa se confirme o posibila noua locatie care sa sustina viata, separat de Pamantul pe care locuim cu totii.

Planeta Saturn va mai fi explorata si de catre alte misiuni pe care cei de la NASA si ESA le vor triimte acolo, insa ramane de vazut cat anume va dura pana cand ele vor fi duse la indeplinire.