BRD Romania: ATENTIONAREA Importanta pentru TOTI Clientii

BRD Romania vine astazi cu o atentionare importanta pentru toti clientii din tara noastra, iata ce mesaj a publicat banca pentru toata lumea.

0

BRD Romania suprasolicitare

BRD Romania vine astazi cu un mesaj care e mai mult o atentionare pentru clientii sai din toata tara, iar asta pentru ca situatia in care ne aflam a complicat foarte mult viata multor persoane. Mai exact, cei de la BRD Romania spun ca numarul de apeluri primite in call centerele sale a crescut cu 133% fata de aceeasi perioada a anului trecut, deci vorbim despre mai mult decat o simpla dublare, si asta e ceva care era de asteptat acum.

BRD Romania spune ca a avut si 14.500 de apeluri preluate intr-o singura zi de catre ce care lucreaza ca operatori in aceste call centerele sale, cifra fiind una uriasa, indiferent de companie. Numarul foarte mare de apeluri pe care BRD Romania il inregistreaza ar trebui sa ii atentioneze pe clienti ca in cazul in care au o problema, si trebuie sa sune pentru a cere ajutor, e foarte posibil sa aiba de asteptat si o perioada lunga de timp pana sa fie preluati.

BRD Romania: ATENTIONAREA Importanta pentru TOTI Clientii

BRD Romania spune deasemenea ca a adus in call centerele sale inclusiv angajati din agentii pentru a putea face fata numarului foarte mare de apeluri, ceea ce e totusi o veste buna. Exista sansa ca oamenii din agentii, care se ocupa in mod constant de credite, sa stie uneori mai multe decat cei care va raspund in call center, dar desigur ca totul depinde de la situatie, la situatie, si nu e intotdeauna obligatoriu ca aceasta sa fie regula, ci doar exceptia.

Perioada aceasta e diferită pentru noi toți. Numărul de apeluri recepționate de echipa din Contact Center a crescut cu…

Publicată de BRD Groupe Societe Generale pe Miercuri, 22 aprilie 2020

BRD Romania nu e singura banca la care se inregistreaza probleme de acest gen in momentul de fata, iar asta pentru ca saptamana trecuta am vazut anunturi similare facute inclusiv de catre alte banci. Realitatea este ca dorinta oamenilor de a beneficia cat mai repede de prevederile ordonantei de urgenta privind amanarea ratei la credite a dat peste cap activitatea din call centerele bancilor, iar BRD Romania confirma ca situatia e identica si la ea.

BRD Romania va incerca sa preia toate apelurile care vin catre ea, si sa rezolve problemele tuturor clientilor, dar ramane de vazut in ce masura va reusi sa faca acest lucru.